Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geluid tijdens het remmen op een helling

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Godverdorie... hoe hebde gij uwen otto leren zitten ???

Comment

Waarom gok je dan ,dat is pas oplichterij?
      Z4 M40i

Comment

Morgen mag ik mijn auto van de garage gaan halen, ik ben benieuwd hoeveel het gaat kosten, remschoenenset aan beide kanten vervangen met merk bosch zou totaal 280 kosten en dan nog eens dat metaalachtig geluid ivm culatoren moest hij nog bekijken of het echt daar aan zat en de prijs zelf

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door OpelCorsa Bekijk Berichten
          dat metaalachtig geluid
          zijn toch uw vullingen niet die rammelen ?

Comment

en dan nog eens dat metaalachtig geluid ivm culatoren
            hopelijk heb je hem duidelijk uitgelegd waar ze zitten, anders zal je nogal een rekening krijgen denk ik

Comment

Mijn auto zit nu in de garage, voor mij blijven garagisten oplichters
              Ik zou je ook oplichten, dan kom je niet meer terug en heb ik meer tijd voor goede klanten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten
                hopelijk heb je hem duidelijk uitgelegd waar ze zitten, anders zal je nogal een rekening krijgen denk ik
                Ik heb hem duidelijk gezegd dat het tijdens het remmen op een helling gebeurd. Morgen zullen we zien hoeveel het kost ik laat jullie iets weten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten
                  zijn toch uw vullingen niet die rammelen ?
                  Of de euro munten die hij heeft gewonnen met het gokken ?

Comment

Juist terug van de garage, nieuwe remschoenen zijn gemonteerd maar helaas de oorzaak niet kunnne achterhalen voor de problemen in de video, ze zeiden dat er niks mis waren met de culatoren en dat het normaal is bij een Corsa(ik heb hiervoor niks extra voor moeten betalen)

Morgen worden 2 nieuwe banden gemonteerd en alle banden worden gebalanceerd en uitgelijnd door Auto5, ik zal het daar ook nog eens vragen of zij het ook kunnen nakijken alhoewel ze zelfs voor het nakijken 30 euro willen

Comment

Tja, auto 5 is dan ook een premiumgarage. Als je daar naartoe trekt, weet je dat het duur zal zijn.

Comment

Auto 5 is één van de duurdere garages, maar dan ook de allerbeste, zeker als het over nazicht en herstelling van culatoren gaat.
                        De meeste garagisten kennen niks van culatoren en horen het in Keulen donderen, bij Auto 5 krijgen ze speciale vervolmakingscursussen over culatoren.
                        Straf dat als ge voor auto studeert men op de scholen culatorentechniek niet in het lessenpakket opneemt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
                          Auto 5 is één van de duurdere garages, maar dan ook de allerbeste, zeker als het over nazicht en herstelling van culatoren gaat.
                          De meeste garagisten kennen niks van culatoren en horen het in Keulen donderen, bij Auto 5 krijgen ze speciale vervolmakingscursussen over culatoren.
                          Straf dat als ge voor auto studeert men op de scholen culatorentechniek niet in het lessenpakket opneemt.
                          Bent u weer aan het sollen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
                            Op zoek culatoren:
                            http://
                            Z4 M40i

Comment

Bent u weer aan het sollen?
                              Bent u weer aan het trollen ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten

Bent u weer aan het trollen ?
                                Als morgen auto5 ook niks vindt en mij hiervoor toch een rekening voorgeschoteld dan zal ik ze wel naar Maurice opsturen

Comment

Ik heb zijn adres...

Comment

Zeg nog een vraagske, om de hoeveel jaar of km zou een airco onderhoud moeten gebeuren? De mijne werkt momenteel uitstekend maar misschien zou ik het moeten laten onderhouden om het zo te kunnen behouden

Comment

Fabrikanten raden meestal aan om de 2 jaar het koelmiddel op peil te zetten, en elk jaar de pollenfilter te vervangen.

Comment

Nieuwe banden laten zetten door Auto5 + uitlijning en balancering. Het probleem in de video is te wijten aan de remblokken en remschijven omdat deze van goedkoop materiaal zijn(zonder merk). ze hebben ook olie op de culatoren gedaan maar nu zijn we zeker dat het met die remblokken en schijven te maken heeft.

En wanneer zou ik mijn achterremschijven moeten vervangen?

Comment

• Niemand heeft ne glazen bol hee. Wanneer moet je de auto vervangen, da's ook zo'n vraag

Comment

Working...
                                          X