Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geluid tijdens het remmen op een helling

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door OpelCorsa Bekijk Berichten
    Nieuwe banden laten zetten door Auto5 + uitlijning en balancering. Het probleem in de video is te wijten aan de remblokken en remschijven omdat deze van goedkoop materiaal zijn(zonder merk). ze hebben ook olie op de culatoren gedaan maar nu zijn we zeker dat het met die remblokken en schijven te maken heeft.

En wanneer zou ik mijn achterremschijven moeten vervangen?
    je hebt trommels achter. geen schijven. Je vervangt die als ze beschadigd zijn of wanneer de diameter te groot wordt.

Comment

Juist terug van de garage, nieuwe remschoenen zijn gemonteerd

Oorspronkelijk geplaatst door OpelCorsa Bekijk Berichten
      En wanneer zou ik mijn achterremschijven moeten vervangen?
      specialen otto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
        Niemand heeft ne glazen bol hee. Wanneer moet je de auto vervangen, da's ook zo'n vraag
        Mijn auto had een km stand van 40 000 toen ik hem had aangekocht begin 2017 en naderhand LPG later monteren(tank van 41 liter), dit heeft me allebei totaal 6000 gekost, zoek mij eens een opel corsa 4/5 deurs vanaf 2010 met een km stand tussen de 40 en 50 duizend met LPG voor 6000 euro

Comment

• .
          Last edited by OpelCorsa; 10/06/2017, 18:22.

Comment

Mijn lpg tank werkt zeer goed buiten dat hij soms wat warm wordt en zo een rookgeur afgeeft
            Zolang dat niet in een restaurant, café of andere plaats is waar roken niet is toegelaten, is dat geen probleem.
            Toch best Nicotine-pleistertjes eens proberen.
            Maakt die nu nog evenveel kabaal als ge op een helling remt, nu er olie op de culatoren is gedaan?

... we hebben uit Turkije spullen gekocht voor 300 euro en mijn vriend heeft het gemonteerd ...
            Die vriend ook uit Turkije 'geimporteerd'? Is dat diezelfde vriend die voor auto heeft gestudeerd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten

Zolang dat niet in een restaurant, café of andere plaats is waar roken niet is toegelaten, is dat geen probleem.
              Toch best Nicotine-pleistertjes eens proberen.
              Maakt die nu nog evenveel kabaal als ge op een helling remt, nu er olie op de culatoren is gedaan?

Die vriend ook uit Turkije 'geimporteerd'? Is dat diezelfde vriend die voor auto heeft gestudeerd?
              Nee nu maakt hij niet meer zoveel geluid, auto5 heeft paar dingen gespoten vanuit onder en nu is hij 5 jaar jonger, en mijn vriend is een Belg(btw het was maar een grapje, ik hen die lpg tank in Belgie laten monteren voor een zeer voordelige prijs dankzij een kennis door een garage)

Comment

auto5 heeft paar dingen gespoten vanuit onder
                Auto 5 zijn nogal spuiters!

Comment

• Nog een laatste vraag, nu ik mijn banden heb laten balanceren en auto heb laten uitlijnen, hoe vaak moet ik dit eigenlijk doen? is hier een bepaald aantal km voorzien voor de beide?

Comment

Nog een laatste vraag, nu ik mijn banden heb laten balanceren en auto heb laten uitlijnen, hoe vaak moet ik dit eigenlijk doen? is hier een bepaald aantal km voorzien voor de beide?
                    toch best een aantal km voor zien ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten

toch best een aantal km voor zien ja
                      Balanceren: bij nieuwe banden + als je velgen uit je banden haalt en ze naderhand weer terug insteekt,(niet jaarlijks)
                      Uitlijnen: bij een ongeval, en bij het monteren van nieuwe banden.(jaarlijks liefst)

Comment

• waarom haal je velgen uit banden als je ze naderhand weer terug insteekt ? Is dat om de binnenkant te reinigen ?

Comment

waarom haal je velgen uit banden als je ze naderhand weer terug insteekt ? Is dat om de binnenkant te reinigen ?
                          Om de velgen schoon te maken doen sommigen dat onder anderen mijn vriend die auto heeft gestudeerd, ik doe dat niet uit luiheid

Comment

Om de velgen schoon te maken doen sommigen dat onder anderen mijn vriend die auto heeft gestudeerd, ik doe dat niet uit luiheid
                            Foei,ge moest u schamen:
                            ne luie student die gokt en meer met zijne otto bezig is dan met zijn boeken .

Comment

ik doe dat niet uit luiheid
                              dat moeten we aanmoedigen
                              Volgens mij is het door een luierik dat het wiel uitgevonden is

Comment

• Voor auto studeren, dat is wel tof.
                                Ik ken een meisje dat ook voor auto gestudeerd heeft. Toen ze geslaagd was als auto hebben we er wielen onder gevezen en zijn we ermee gaan rijden.
                                Dat was leuk.

Comment

Voor auto studeren, dat is wel tof.
                                  Ik ken een meisje dat ook voor auto gestudeerd heeft. Toen ze geslaagd was als auto hebben we er wielen onder gevezen en zijn we ermee gaan rijden.
                                  Dat was leuk.
                                  Ik ben zeer tevreden met mijn auto, hij draait als een klok, dankzij mijn LPG tank kan ik 600 km doen voor maar amper 20 euro en met benzine kost het mij 50 euro
                                  Last edited by OpelCorsa; 10/06/2017, 23:20.

Comment

• Zou ik dat ook kunnen zo'n LPG tank denk je?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                      Zou ik dat ook kunnen zo'n LPG tank denk je?
                                      Alleen als ge voor auto hebt gestudeerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten

Alleen als ge voor auto hebt gestudeerd.
                                        A nee hé, t'is zijne maat die voor auto heeft gestudeerd, OpelCorsa is nog bezig met studeren, alé als em tijd heeft en niet te lui is.

Comment

• Uitlijning van auto5 trekt echt op niks, mijn wagen gaat nog steeds naar rechts maar nu na meer aantal meters maar ik vind dit nog steeds niet goed genoeg, balancering is goed ik krijg geen trillingen meer bij hoge snelheden. Vrijdag dan maar ergens anders uitlijnen zeker? klacht inmiddels ingediend

Comment

Working...
                                          X