Oorspronkelijk geplaatst door OpelCorsa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Geluid tijdens het remmen op een helling
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door OpelCorsa Bekijk BerichtenJuist terug van de garage, nieuwe remschoenen zijn gemonteerd
Oorspronkelijk geplaatst door OpelCorsa Bekijk BerichtenEn wanneer zou ik mijn achterremschijven moeten vervangen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenNiemand heeft ne glazen bol hee. Wanneer moet je de auto vervangen, da's ook zo'n vraag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OpelCorsa Bekijk BerichtenMijn lpg tank werkt zeer goed buiten dat hij soms wat warm wordt en zo een rookgeur afgeeft
Toch best Nicotine-pleistertjes eens proberen.
Maakt die nu nog evenveel kabaal als ge op een helling remt, nu er olie op de culatoren is gedaan?
... we hebben uit Turkije spullen gekocht voor 300 euro en mijn vriend heeft het gemonteerd ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
Zolang dat niet in een restaurant, café of andere plaats is waar roken niet is toegelaten, is dat geen probleem.
Toch best Nicotine-pleistertjes eens proberen.
Maakt die nu nog evenveel kabaal als ge op een helling remt, nu er olie op de culatoren is gedaan?
Die vriend ook uit Turkije 'geimporteerd'? Is dat diezelfde vriend die voor auto heeft gestudeerd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OpelCorsa Bekijk Berichten
auto5 heeft paar dingen gespoten vanuit onder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OpelCorsa Bekijk BerichtenNog een laatste vraag, nu ik mijn banden heb laten balanceren en auto heb laten uitlijnen, hoe vaak moet ik dit eigenlijk doen? is hier een bepaald aantal km voorzien voor de beide?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten
toch best een aantal km voor zien ja
Uitlijnen: bij een ongeval, en bij het monteren van nieuwe banden.(jaarlijks liefst)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichtenwaarom haal je velgen uit banden als je ze naderhand weer terug insteekt ? Is dat om de binnenkant te reinigen ?
Comment
-
Om de velgen schoon te maken doen sommigen dat onder anderen mijn vriend die auto heeft gestudeerd, ik doe dat niet uit luiheid
ne luie student die gokt en meer met zijne otto bezig is dan met zijn boeken .
Comment
-
ik doe dat niet uit luiheid
Volgens mij is het door een luierik dat het wiel uitgevonden is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk BerichtenVoor auto studeren, dat is wel tof.
Ik ken een meisje dat ook voor auto gestudeerd heeft. Toen ze geslaagd was als auto hebben we er wielen onder gevezen en zijn we ermee gaan rijden.
Dat was leuk.Last edited by OpelCorsa; 10/06/2017, 23:20.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenZou ik dat ook kunnen zo'n LPG tank denk je?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
Alleen als ge voor auto hebt gestudeerd.
Comment
-
Uitlijning van auto5 trekt echt op niks, mijn wagen gaat nog steeds naar rechts maar nu na meer aantal meters maar ik vind dit nog steeds niet goed genoeg, balancering is goed ik krijg geen trillingen meer bij hoge snelheden. Vrijdag dan maar ergens anders uitlijnen zeker? klacht inmiddels ingediend
Comment
Comment