Oorspronkelijk geplaatst door OpelCorsa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Geluid tijdens het remmen op een helling
Collapse
X
-
Niet echt... ik heb toch besloten om het ergens anders te laten doen bij een bandencentrale...
ik had eerder een vraag gesteld maar kreeg niet echt een antwoord: om de hoeveel km zou ik de trommelremmen moeten vervangen? Ik zou echt graag een km hiervoor als antwoord willen, zoals jullie weten zijn de remschoenen al vervangen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OpelCorsa Bekijk BerichtenIk zou echt graag een km hiervoor als antwoord willen,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OpelCorsa Bekijk BerichtenOp de ene website staat 75 000 en op de andere 100 000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
Als je met 1 voet op de rem duwt is het 100000, als je met 2 voeten tegelijkertijd stampt is het 75000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OpelCorsa Bekijk Berichten
Ik rem altijd milieuvriendelijk net zoals je het bij een examen zou moeten doen, eerst met 1 voet en naar het einde toe met 2 als je echt gaat stoppen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door OpelCorsa Bekijk BerichtenHoe ziet hij eruit?(trommelrem)
remtrommel = buitenste gedeelte van de trommelrem (trommelrem is het type rem met een trommel aan de buitenzijde)
de remtrommel kan je maar beoordelen door de diameter aan de binnenzijde te meten, als deze de maximale slijtgrens overschrijdt (terug te vinden in de specs van uw voertuig) moet de trommel vervangen worden
Comment
-
Ik rem altijd milieuvriendelijk net zoals je het bij een examen zou moeten doen, eerst met 1 voet en naar het einde toe met 2 als je echt gaat stoppen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OpelCorsa Bekijk BerichtenOp de ene website staat 75 000 en op de andere 100 000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OpelCorsa Bekijk BerichtenDoor die slechte uitlijning van auto5 ben ik 45 euro voor niks kwijt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten
dan moeten ze het opnieuw doen hé !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OpelCorsa Bekijk BerichtenDoor die slechte uitlijning van auto5 ben ik 45 euro voor niks kwijt
Comment
-
Comment
-
Ik wil niet opnieuw ergens anders alweer rond dat bedrag betalen, ik begin rustig rustig bloed te huilen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
Waarom is die uitlijning van auto5 slecht ?
Comment
Comment