al gecontroleerd of je bandenspanning gelijk is aan 2 zijden ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Geluid tijdens het remmen op een helling
Collapse
X
-
Voor kwaliteit moet je betalen, probleem bij auto5 (afhankelijk bij welke je gaat) is dat je daar veel betaald voor weinig kwaliteit. Ik spreek uit ervaring.. Terwijl de auto5 20km verder dan weer prima werk heeft geleverd, jij hebt er blijkbaar ook de verkeerde uitgekozen.2012 Abarth 500 'esseesse'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OpelCorsa Bekijk BerichtenDoor die slechte uitlijning van auto5 ben ik 45 euro voor niks kwijt
Comment
-
Ben je zeker dat de uitlijning slecht is. De baan loopt af naar rechts, dus is het ergens tot op bepaalde hoogte, normaal dat je wagen naar rechts gaat. Je moet eens in het midden van de baan rijden, dan weet je het zeker. Maar zorg ervoor dat er geen tegenliggers zijn natuurlijk....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenBen je zeker dat de uitlijning slecht is. De baan loopt af naar rechts, dus is het ergens tot op bepaalde hoogte, normaal dat je wagen naar rechts gaat.
Ik heb dat trucje geleerd van mijn vriend die voor auto heeft geleerd, en doe dat ook altijd, en mijnen otto loopt sindsdien mooi recht.
Ze aan de linkerkant wat aflaten tot ongeveer de helft van de bandenspanning kan ook als ge geen pomp in de buurt hebt. Het resultaat is het zelfde, maar omgekeerd.Last edited by Maurice P.P.; 12/06/2017, 08:35.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenBen je zeker dat de uitlijning slecht is. De baan loopt af naar rechts, dus is het ergens tot op bepaalde hoogte, normaal dat je wagen naar rechts gaat. Je moet eens in het midden van de baan rijden, dan weet je het zeker. Maar zorg ervoor dat er geen tegenliggers zijn natuurlijk....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OpelCorsa Bekijk BerichtenTe ver 40km van hiermijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI) voor mijn vrouwke en Audi A4
voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
kost je 2x niks op lpg en je hebt toch gewonnen bij het gokken op Belgie estland?
Ja ik heb gewonnen met gokken en dat investeer ik in mijn auto en meer dan de helft is op(2 banden, uitlijning, balanceren + remschoenen vervangen) ik moet binnenkort ook nog de LPG filters laten vervangenLast edited by OpelCorsa; 12/06/2017, 17:09.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk BerichtenIn die Turkse LPG installaties zitten filters. Allemaal inbegrepen voor die € 300.
Als het tijd wordt om die te vervangen merkt ge dat omdat de LPG tank begint te roken zoals OpelCorsa al eerder schreef.
Om die te vervangen moet ge wel voor auto studeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OpelCorsa Bekijk BerichtenWaar kan ik mijn auto laten spuiten in het zwart of groen of wit? En hoeveel zou dit kosten?
Dan kunt ge later eventuele lakschade zelf bijspuiten. Kan veel geld besparen als ge wat minder geluk bij het gokken hebt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OpelCorsa Bekijk BerichtenWaar kan ik mijn auto laten spuiten in het zwart of groen of wit? En hoeveel zou dit kosten?
In het groen een paar duizend euro, maar je kan wel een deel terugkrijgen van meyrem almaci als je het schoon vraagt
In het wit is het onbetaalbaar
Comment
Comment