Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geluid tijdens het remmen op een helling

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• al gecontroleerd of je bandenspanning gelijk is aan 2 zijden ?

Comment

• Voor kwaliteit moet je betalen, probleem bij auto5 (afhankelijk bij welke je gaat) is dat je daar veel betaald voor weinig kwaliteit. Ik spreek uit ervaring.. Terwijl de auto5 20km verder dan weer prima werk heeft geleverd, jij hebt er blijkbaar ook de verkeerde uitgekozen.
      2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door OpelCorsa Bekijk Berichten
        Door die slechte uitlijning van auto5 ben ik 45 euro voor niks kwijt
        Had je beter naar auto7 geweest, kon je een mercedes clk kopen voor 4 euro 70

Comment

• Ben je zeker dat de uitlijning slecht is. De baan loopt af naar rechts, dus is het ergens tot op bepaalde hoogte, normaal dat je wagen naar rechts gaat. Je moet eens in het midden van de baan rijden, dan weet je het zeker. Maar zorg ervoor dat er geen tegenliggers zijn natuurlijk....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
            Ben je zeker dat de uitlijning slecht is. De baan loopt af naar rechts, dus is het ergens tot op bepaalde hoogte, normaal dat je wagen naar rechts gaat.
            Om dat te compenseren kunt ge best uw rechterbanden wat meer oppompen, ongeveer het dubbele van de linkerkant. Dan komt de otto rechts wat hoger liggen en staat die weer waterpas.
            Ik heb dat trucje geleerd van mijn vriend die voor auto heeft geleerd, en doe dat ook altijd, en mijnen otto loopt sindsdien mooi recht.

Ze aan de linkerkant wat aflaten tot ongeveer de helft van de bandenspanning kan ook als ge geen pomp in de buurt hebt. Het resultaat is het zelfde, maar omgekeerd.
            Last edited by Maurice P.P.; 12/06/2017, 08:35.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten

Had je beter naar auto7 geweest, kon je een mercedes clk kopen voor 4 euro 70
              http://www.auto-7.be/
              Knappe zeer professionele site! En wat een ruim aanbod! Prachtige lay-out en mooie slideshow ook!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                Ben je zeker dat de uitlijning slecht is. De baan loopt af naar rechts, dus is het ergens tot op bepaalde hoogte, normaal dat je wagen naar rechts gaat. Je moet eens in het midden van de baan rijden, dan weet je het zeker. Maar zorg ervoor dat er geen tegenliggers zijn natuurlijk....
                het stuur staat ook niet 100% recht daarom dat ik zekerder ben maar ik ga het nu alweer proberen bij een parking en dan laat ik jullie iets weten na 10 minuten

Comment

• Nee helaas trekt het op geen klote die uitlijning van auto5, ik heb inmiddels een nieuw afspraak gemaakt ergens anders

Comment

• Ga bij Profile tyrecenter. Zeker en vast wel een vestiging in je buurt. Ben ikzelf zeer tevreden van...

Comment

• Te ver 40km van hier

Comment

• ja op 40km trek je behoorlijk scheef ;-)

Comment

Te ver 40km van hier
                          kost je 2x niks op lpg en je hebt toch gewonnen bij het gokken op Belgie estland?
                          mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                          Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten

kost je 2x niks op lpg en je hebt toch gewonnen bij het gokken op Belgie estland?
                            Nee op LPG kost het mij inderdaad zo goed als niks maar ik ben echt lui om tot daar te gaan en terwijl het niet zeker is of het goed gemaakt zal worden. Ik heb een afspraak gemaakt met een bandencentrale(echte bedrijf een NV) hier in de buurt, heb gehoord dat ze zeer moderne apparatuur gebruiken

Ja ik heb gewonnen met gokken en dat investeer ik in mijn auto en meer dan de helft is op(2 banden, uitlijning, balanceren + remschoenen vervangen) ik moet binnenkort ook nog de LPG filters laten vervangen
                            Last edited by OpelCorsa; 12/06/2017, 17:09.

Comment

• LPG filters....???? Bestaat dat ? Eerste wat ik daarvan hoor zulle.

Comment

• In die Turkse LPG installaties zitten filters. Allemaal inbegrepen voor die € 300.
                                Als het tijd wordt om die te vervangen merkt ge dat omdat de LPG tank begint te roken zoals OpelCorsa al eerder schreef.
                                Om die te vervangen moet ge wel voor auto studeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
                                  In die Turkse LPG installaties zitten filters. Allemaal inbegrepen voor die € 300.
                                  Als het tijd wordt om die te vervangen merkt ge dat omdat de LPG tank begint te roken zoals OpelCorsa al eerder schreef.
                                  Om die te vervangen moet ge wel voor auto studeren.

Comment

• Waar kan ik mijn auto laten spuiten in het zwart of groen of wit? En hoeveel zou dit kosten?

Comment

Waar kan ik mijn auto laten spuiten in het zwart of groen of wit? En hoeveel zou dit kosten?
                                      Als ik u was liet ik hem in sperma-kleur spuiten.
                                      Dan kunt ge later eventuele lakschade zelf bijspuiten. Kan veel geld besparen als ge wat minder geluk bij het gokken hebt.

Comment

• lol
                                        Zeg, als ge een speciaal autootje wil : de auto insmeren met remolie en een paar dagen laten trekken, heel mooi effect !

Comment

Waar kan ik mijn auto laten spuiten in het zwart of groen of wit? En hoeveel zou dit kosten?
                                          In het zwart een paar honderd euro,
                                          In het groen een paar duizend euro, maar je kan wel een deel terugkrijgen van meyrem almaci als je het schoon vraagt
                                          In het wit is het onbetaalbaar

Comment

Working...
                                          X