Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geluid tijdens het remmen op een helling

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik zou em int roze spuiten, wedden dat al uw problemen met die kar dan opgelost zullen zijn? Hij zal weer rijden als een zonnetje dan.
    2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• Ik had nog een laatste vraag: hebben auto's met een ketting ook een v-snaar of komt dit enkel voor bij auto's met een distributieriem?

Comment

• ken jij dan auto's zonder alternator ? :-)
        Last edited by ; 14/06/2017, 01:06.

Comment

• volgens mij ben jij je examen auto voor morgen aan het voorbereiden :-)

Comment

• This me opgevallen dat mijn auto een piepend geluid maakt, zowel tijdens het rijden en als mijn auto gewoon stilstaat en de motor aan, remmen zouden het sowieso niet kunnen zijn want ook als mijn auto stilstaat krijg ik zo'n piepend/zoemend geluid ergens onder de auto,

Comment

• en je denkt dat het de v-snaar is ? zou kunnen, misschien te hard gespannen en ondertussen mogelijks roulement van je alternator kapot ?

Comment

• Mijn corsa heeft een ketting, geen riem daarom dat ik vroeg of auto's die geen riem hebben een V-snaar hebben of niet

Comment

• ja, heb je nodig om je alternator en evt. airco aan te drijven. Maar V-snaar is een oude benaming, nu noemt dat multiriem

Comment

• Kost alweer boven de 100 euro zie ik + Nog eens arbeidsuren van de garagist kom ik alweer rond de 280 euro uit, er blijft niks meer over van het geld van gokken

Comment

• Ik ben het niet van plan te laten herstellen, het is maar omdat ik nu eraan denk blijf ik dat maar horen terwijl anderen in de auto het niet horen

Comment

• moet je zelfs niet herspuiten, mooi kleurtje !
                        en je zal nog geld overhouden !

Comment

• Niet iedereen zijn jeugd zal zoals die van jou worden Herbie(leven in armoede en elke dag kilometers met de fiets). Zoek maar eens een student aan de hogeschool die zelf een auto heeft ter waarde van plus minus 6 duizend euro inclusief LPG tank met nog geen 50 000 op de teller die nooit een vakantie of weekendjob heeft gedaan, ik ben 1 van de weinige die dat nog voor elkaar krijgt toch bedankt voor je advies die jij in het verleden hebt (moeten) uitvoeren(met alle respect voor de fietsers wat jij niet hebt)

Comment

• Diene kerel is gewoon aan het trollen, reeds vanaf het begin...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door OpelCorsa Bekijk Berichten
                              leven in armoede en elke dag kilometers met de fiets
                              Gelukkig is er nog jouw topic om mijn leven op te fleuren. Kan ik nog eens goed lachen. Heb ik toch dat nog :-)

Comment

• Lui en toch de man uithangen met centjes van papa. Zult er ver mee komen jongetje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door OpelCorsa Bekijk Berichten
                                  Zoek maar eens een student aan de hogeschool die zelf een auto heeft ter waarde van plus minus 6 duizend euro inclusief LPG tank met nog geen 50 000 op de teller die nooit een vakantie of weekendjob heeft gedaan, ik ben 1 van de weinige die dat nog voor elkaar krijgt
                                  Duidelijk een statussymbool met de Corsa naar school gaan !

Comment

• De lol begint er nu toch wel wat af te gaan.
                                    Eens grappig trollen en wat onnozel op reageren kan eens plezant zijn; ik heb er ook wel wat lol aan beleefd ;maar de grappen zijn steeds een herhaling van hetzelfde thema.

Ik denk dat we vanaf nu dat ventje beter negeren.
                                    Zijn vader had beter op de stoof geschoten.

Comment

• Kereltje begint zelfs PM te sturen...

Comment

• denk dat het best is van te negeren inderdaad. Laat 'm maar ergens anders gaan bleiten als er iets piept/kraakt/rammelt/rookt
                                        Desnoods bij Auto5 uw vriend
                                        Toen wij jong waren konden we niet pochen met een Corsa maar we hadden tenminste ballen aan ons lijf om het te herstellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                          Kereltje begint zelfs PM te sturen...
                                          Bloeit daar wat moois?

Comment

Working...
                                          X