Ik zou em int roze spuiten, wedden dat al uw problemen met die kar dan opgelost zullen zijn? Hij zal weer rijden als een zonnetje dan.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Geluid tijdens het remmen op een helling
Collapse
X
-
This me opgevallen dat mijn auto een piepend geluid maakt, zowel tijdens het rijden en als mijn auto gewoon stilstaat en de motor aan, remmen zouden het sowieso niet kunnen zijn want ook als mijn auto stilstaat krijg ik zo'n piepend/zoemend geluid ergens onder de auto,
Comment
-
Niet iedereen zijn jeugd zal zoals die van jou worden Herbie(leven in armoede en elke dag kilometers met de fiets). Zoek maar eens een student aan de hogeschool die zelf een auto heeft ter waarde van plus minus 6 duizend euro inclusief LPG tank met nog geen 50 000 op de teller die nooit een vakantie of weekendjob heeft gedaan, ik ben 1 van de weinige die dat nog voor elkaar krijgt toch bedankt voor je advies die jij in het verleden hebt (moeten) uitvoeren(met alle respect voor de fietsers wat jij niet hebt)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OpelCorsa Bekijk Berichtenleven in armoede en elke dag kilometers met de fiets
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OpelCorsa Bekijk BerichtenZoek maar eens een student aan de hogeschool die zelf een auto heeft ter waarde van plus minus 6 duizend euro inclusief LPG tank met nog geen 50 000 op de teller die nooit een vakantie of weekendjob heeft gedaan, ik ben 1 van de weinige die dat nog voor elkaar krijgt
Comment
-
De lol begint er nu toch wel wat af te gaan.
Eens grappig trollen en wat onnozel op reageren kan eens plezant zijn; ik heb er ook wel wat lol aan beleefd;maar de grappen zijn steeds een herhaling van hetzelfde thema.
Ik denk dat we vanaf nu dat ventje beter negeren.
Zijn vader had beter op de stoof geschoten.
Comment
-
denk dat het best is van te negeren inderdaad. Laat 'm maar ergens anders gaan bleiten als er iets piept/kraakt/rammelt/rookt
Desnoods bij Auto5 uw vriend
Toen wij jong waren konden we niet pochen met een Corsa maar we hadden tenminste ballen aan ons lijf om het te herstellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenKereltje begint zelfs PM te sturen...
Comment
Comment