Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Remschijven scenic II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Remschijven scenic II

Ik heb een Scenic 1.5 dCi uit 2006 met 63 kW (86 pk) en ik wil hiervan de remschijven achteraan en remblokken vervangen, maar ik wil eerst de onderdelen bestellen voor ik begin te demonteren. Mijn vraag is; zijn de schijven van deze Scenic met of zonder wiellager? En voor de remzuiger; kan ik gewoon een waterpomptang gebruiken om die terug te duwen of is het zo ene waar aan gedraaid moet worden?

Ik kan het ook zelf zien, maar ik wil hem niet nu demonteren, anders is het dubbel werk.
    Weet iemand van jullie dit?

Een trommel kan met wiellager zijn maar een schijf met wiellager heb ik nog nooit gezien.
    Z4 M40i

Comment

Als de handremkabel aan de remzuiger zit kan het zijn dat de zuiger moet verdraaid worden alvorens in te duwen.
      Z4 M40i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
        Een trommel kan met wiellager zijn maar een schijf met wiellager heb ik nog nooit gezien.
        Ik heb onlangs de achterste schijven van een renault kangoo II vervangen, dat was een schijf met wiellager.

Comment

Da's mooi, dan kan je de oude opsturen naar camaro 68 rs.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
            Da's mooi, dan kan je de oude opsturen naar camaro 68 rs.
            Het is niet omdat ik dat nog niet gezien heb dat het niet bestaat hé.
            Veel schijven zijn aan de flens voor het lager gebout, maar in een stuk had ik dat nog niet gezien.
            Nooit te oud om te leren.
            Last edited by camaro 68 rs; 20/06/2017, 09:01.
            Z4 M40i

Comment

Comment

Working...
              X