denk dat gij te diep in een wijnvat gekeken hebt :-)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
luchtverbruik van een auto :-)
Collapse
X
-
Ben niet zo een alcoholdrinker
Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
Comment
-
ik al zeker niet
en hopelijk doe je dat niet tijdens je admin-werkzaamheden. Je beseft toch dat je, indien je admin rechten hebt je een bepaalde verantwoordelijkheid hebt ?
Zomaar iets insinueren zal je wel hard moeten maken. Een goed beheerder had, indien hij abnormaliteiten in een log-file ziet toch al actie moeten ondernemen.
Ik zie enkel mijn ip-adres, niet dat van een ander. U kan dat wel zien, als u inderdaad ziet dat iemand anders op hetzelfde tijdstip hetzelfde ip-adres als mij heeft, dan betekent dat dat die persoon via uw site mijn ip-adres kan achterhalen, wat volgens mij niet echt koosjer is. Ik denk niet dat hij het via mij te weten gekomen is.
Of we zitten allebei via dezelfde proxy wat natuurlijk ook altijd zou kunnen. Maar zo zullen er hier nog zijn waarschijnlijk ?
Zou van uwentwege nu toch wel enige duidelijkheid willen.
- Likes 1
Comment
-
of,...ge hebt nen dubbelen account dat van dezelfde computer komt.
iets wat ook verklaart waarom jullie posts zo vaak op elkander lijken.
nu waarom zou ik u enige duidelijkheid MOETEN geven ?
jij wil ni eens enkele vragen van mijn kant beantwoorden....
zorg eerst even dat ge onze vraagjes beantwoord.
en alst u ni bevalt, gelieve u dan naar een forum te begeven waar het u wel bevalt.
http://www.groenekneutenforum.be/ of iets in die aard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenjij wil ni eens enkele vragen van mijn kant beantwoorden....
zorg eerst even dat ge onze vraagjes beantwoord.
multiple personality disorder ?
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door herbie66denkt ge dat ik zomaar van om het even wie enkele vraagjes ga beantwoorden ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichteneen betere vraag is, hoeveel lucht komt er vrij voor mijn auto als herbie stopt met zuurstof te verkwisten.
dit is auto-evolutie :
We ran into the Tesla Racing Channel guy piloting this Tesla P100D on the street...and it was glorious! Are the electric cars finally taking over our bald ea...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
bereken dat eens opnieuw en maak nu eens geen fouten....
Comment
-
herbie, eikel, hij vraagt aan u om dat opnieuw te berekenen....
Comment
-
Ik zie veel zonder diplom hier . Luchthoeveelheid waren de eerste injectiesystemen en zal last hebben van koud/warm weer en hoogteverschil.
.Nu met de huidige luchtmassameting heeft men geen last van warm of koud weer ,ook niet van in de bergen of op zeespiegelniveau rijden .
Je hebt dan steeds een perfect brandstof/luchtmengsel . Als controle/bijsturing heb je de Lambda die 3 a 4 keer checkt op zuurstofoverschot ,Lambda 1 is perfect of zoiets en probeert men steeds te benaderen.Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html
- Likes 1
Comment
-
Herbie dat is op pagina 1 al gezegt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenjij bent hier de kenner, niet ik. oh zo wijze herbie
Comment
Comment