Mededeling

Collapse
No announcement yet.

luchtverbruik van een auto :-)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
    stop dan met rond de pot de draaien en antwoord op de vraag.
    het is heel simpel.
    voor 1 of andere reden komen de antwoorden van Herbie en maurice van hetzelfde IP adres.

Ik ben er vrij zeker van ( ook aan het type antwoorden dat we krijgen ) dat dit eenzelfde persoon is. ( wel vrij schizofreen als ge dan nog eens lacht met u eigen posts of daarop reageert)
    Ook wil ik u er op wijzen dat dubbelaccountjes tot een ban kunnen leiden van dit forum.

Een andere moglijkheid is dat herbie en maurice elkaar totaal niet kennen.
    dan is natuurlijk wel de vraag, wie juist op wie zijn internet zit.... dan raad ik u aan om dringend ( of de sloten van u huis te vervangen, of u wifipaswoord aan te passen)

het kan ook zijn dat het vader en zoon is of man en vrouw of whatever. maar dat zou me in dit geval verbazen.

dus u ziet, mijn vragen hebben wel degelijk een reden herbie66maurice
    Timmie,
    Als ge zo zeker van uw stuk zijt zou ik toch graag hebben dat ge uw beschuldigingen nu eindelijk eens staaft.
    Zonder te bewijzen mij en herbie beschuldigen van een dubbel-account kan toch zomaar niet.
    Ik weet 75000% zeker dat ik Herbie66 NIET ben.
    Graag bewijzen dus en indien ge die niet hebt (want je kan ze niet hebben) zou ik graag hebben dat je je beschuldigingen intrekt.

Wat je alvast niet hoeft te bewijzen is dat niet alle eikels aan een boom hangen, want dat levende bewijs ben je zelf.
    Last edited by Maurice P.P.; 22/07/2017, 11:39.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten

Timmie,
      Als ge zo zeker van uw stuk zijt zou ik toch graag hebben dat ge uw beschuldigingen nu eindelijk eens staaft.
      Ik ben zeker dat 'm niet zo zeker is ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
        voor de bollebozen hier: interessant puntje: ,http://www.rug.nl/society-business/s.../beta-vraag-10
        Dan vraag ik me (voorlopig...) nog één ding af : Als we zien hoeveel liter lucht we verhitten met één liter benzine, zou dat effect dan ook te verwaarlozen zijn tov. de totale atmosfeer ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten

Ik ben zeker dat 'm niet zo zeker is ....
          toch wel,
          maar denk er ook aan dat ik niets moet.
          zeker niet als jullie niet eens mijn vragen beantwoorden.
          verder zou je best andere mnsen niet beschuldigen van een eikel te zijn.
          toch zeker niet als ge dit soort topics maakt.

Comment

zeker niet als jullie niet eens mijn vragen beantwoorden.

Zeg, ge staat hier niet voor de klas hé ventje

Comment

• jij ook niet
              hoewel de topictitel doet sugereren van wel

Comment

• Er is blijkbaar iets dat je toch niet goed zint aan dit topic hé.... wat werkt er zo op je zenuwen ventje ?

Comment

• het is de manier waarop ge posts maakt, waarna ge uw alter ego u nog wat gelijk laat geven om zo te doen alsof je sterker staat.

Comment

verder zou je best andere mnsen niet beschuldigen van een eikel te zijn.
                    Dan stel ik me de volgende vraag:
                    Wie heeft het volgende gepost één paginaatje geleden? (of mag jij méér dan anderen omdat je veinst IP-adressen te kunnen nakijken?)

herbie, eikel, hij vraagt aan u om dat opnieuw te berekenen....
                    Last edited by Maurice P.P.; 22/07/2017, 15:01.

Comment

• Beste Tim,

dus je blijft erbij dat Maurice P.P. en Herbie66 een dubbelaccount is ?
                      Je blijft er ook bij dat je ergens op een bepaald moment vastgesteld hebt dat deze 2 accounts op een bepaald ogenblik hetzelfde IP nummer hadden ?
                      Als je niet wil antwoorden kunnen we het ook iemand anders vragen

Comment

• jij antwoord niet eens op mijn vragen, waarom zou ik op jou vragen antwoorden ?

Comment

Beste Tim,

dus je blijft erbij dat Maurice P.P. en Herbie66 een dubbelaccount is ?
                          Je blijft er ook bij dat je ergens op een bepaald moment vastgesteld hebt dat deze 2 accounts op een bepaald ogenblik hetzelfde IP nummer hadden ?
                          Als je niet wil antwoorden kunnen we het ook iemand anders vragen
                          Herbie, pas op hé, ik kom persoonlijk u een toek op uw ge weet wel geven als dat waar is. En ga nu van mijnen WiFi!

Comment

• Namaz
                            aangezien de laatste update van

door u gebeurd is, had ik graag één en ander vernomen.
                            Ik zie forumlid Timmie niet staan als beheerder in bovenstaande link. Klopt dit ?
                            Heeft forumlid Timmie op één of andere manier admin-rechten en toegang tot log-files met IP-adressen van gebruikers ?
                            Bljkbaar zouden Herbie66 en Maurice P.P. volgense hem dubbelaccounts zijn, graag ontkenning hiervan uwentwege.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten

Herbie, pas op hé, ik kom persoonlijk u een toek op uw ge weet wel geven als dat waar is. En ga nu van mijnen WiFi!
                              Volgens Timmie gaat ge dan op uw eigen bakkes slaan :-)

Comment

• Comment

• Alvast de belangrijkste opmerkingen van Timmie nog even op een rijtje hieronder.

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                                  stop dan met rond de pot de draaien en antwoord op de vraag.
                                  het is heel simpel.
                                  voor 1 of andere reden komen de antwoorden van Herbie en maurice van hetzelfde IP adres.

Ik ben er vrij zeker van ( ook aan het type antwoorden dat we krijgen ) dat dit eenzelfde persoon is. ( wel vrij schizofreen als ge dan nog eens lacht met u eigen posts of daarop reageert)
                                  Ook wil ik u er op wijzen dat dubbelaccountjes tot een ban kunnen leiden van dit forum.

Een andere moglijkheid is dat herbie en maurice elkaar totaal niet kennen.
                                  dan is natuurlijk wel de vraag, wie juist op wie zijn internet zit.... dan raad ik u aan om dringend ( of de sloten van u huis te vervangen, of u wifipaswoord aan te passen)

het kan ook zijn dat het vader en zoon is of man en vrouw of whatever. maar dat zou me in dit geval verbazen.

dus u ziet, mijn vragen hebben wel degelijk een reden herbie66maurice

ik hoor nu herbiemaurice luidop denken " shit shit, hoe komt dat die mensen dat kunnen nagaan , fuck
                                  sebiet moet ik die extra account die mij moet helpen mijn gelijk te halen nog opgeven,....."

admins

maar nu terug naar mijn originele vragen herbiemaurcie

er zijn mensen die dit meevolgen die dat kunnen.

Comment

en zou de opwarming door die uitlaatgassen invloed hebben ? of enkel tgv. Co2 uitstoot .....
                                    Ik vermoed dat de invloed van verbrandingswarmte (van fossiele brandstoffen in oneindig veel toepassingen) van dezelfde grootorde is als als het verbruik van zuurstof. De warmte die vrijkomt door de straling van de zon is echt gigantisch.
                                    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• wij hadden het daarnet nog, we rijden over een brug van een autostrade en zien die gigantische rijen auto's .... en da's dan enkel een klein plekje in België en dan denk je wereldwijd wat een massa auto's die staan te draaien en puffen.... dan denk je toch soms shit zeg....hebben jullie dat niet ?

Comment

• Ik denk dat de uitstoot in België nog serieus meevalt...ik heb in andere werelddelen andere dingen gezien...
                                        Daar gaat de duscutie nog over 2 of 4 takt...

Comment

Working...
                                        X