Mededeling

Collapse
No announcement yet.

audi a3 2002 1.9tdi gloeibougie lampjes blijven flikkeren

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• audi a3 2002 1.9tdi gloeibougie lampjes blijven flikkeren

even een vraagje of iemand mij kan helpen ik heb namelijk een audi a3 staan van het bouwjaar 2002 1.9tdi deze had een water probleem dat heb ik verholpen door de thermostaat te vervangen.
    maar nu blijft het lampje van de gloeibougie flikkeren ik had op een paar forums gelezen dat het de roetfilter zou kunnen zijn dus deze heb ik gisteren proberen te regeneren
    dit had uiteindelijk niet echt een goede afloop na tijdje rijden rond de 3000-4000 toeren ging het uiteindelijk uit ben nog ongeveer een 10-15km zo blijven rijden.
    tot ik ergens aan de kant ging voor hem eens uit en aan te zetten toen blies de batterij op!
    na hem terug thuis te hebben gesleept een andere batterij erop gehangen en toen begon het lampje opnieuw te flikkeren
    ik heb hem al een proberen uit te lezen maar zonder resultaat ik geraak gewoon niet in de computer.
    het probeem zit er eigenlijk in dat ik niet met deze auto kan rijden aangezien ik geen platen heb voor deze anders ging ik hem even laten uitlezen bij de dealer.
    heb er gisteren avond wel mee gereden maar was 11-12uur dus
    is er iemand die dit ook al heeft voorgehad en mij toevallig zou kunnen verder helpen.

alvast bedankt voor het lezen!

Batt opblazen ? Ik denk dat uw alt stuk is of de spanningsregulator. Het electrolyt houdt de te hoge spanning wat tegen tot ze leeg gekookt is en dan...
    Begin daarmee, denkelijk zijn je lampjes nog heel ?
    Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door _Sandurr Bekijk Berichten
      e
      maar nu blijft het lampje van de gloeibougie flikkeren ik had op een paar forums gelezen dat het de roetfilter zou kunnen zijn dus deze heb ik gisteren proberen te regeneren
      Een 1.9 Tdi van 2002 is nog een Euro 3 norm motor
      • Daar zit standaard echt geen roetfilter in hoor (geen enkele 1.9 d)
      • Achteraf kan er eventueel een halfopen filter na geplaatst zijn.
      VW-Audi was niet bepaald koploper in het plaatsen van roetfilters….

Gewoon gloeibougie's vervangen, was misschien eenvoudiger..

Comment

bleek iets raar te zijn ze hadden mij gezegt dat de remlichtschakelaar wel eens stuk kon zijn.
        de remlichten werkten effectief niet meer geen van de 3. nu het flikkeren van de gloeibougie was ook al gedaan
        nu toch maar de remlichtschakelaar verwisselt en ze werkten terug.
        verder geen verdere problemen gehad
        was beetje een probleem auto maar rijdt nu terug gelijk nieuw

Comment

Hij is ook 15jaar oud .

Comment

Uitlezen verkort meestal de zoektocht, tenzij je graag vogelpik speelt.

Comment

Working...
            X