Mijn auto stotterde al een tijdje en hield zich regelmatig in tijdens het rijden.De contactpunten in de kap van de delco vertoonden oxidatie en het middelste pinnetje zat vast.Dus ik heb deze even vervangen met de delco van mijne andere auto om te zien of dit verbetering gaf.Echter heb ik nu ook gemerkt dat er een dikke laag olie in de darm van de luchtfilter zit.De gasklep ziet binnenin wel zwart maar er hangt geen olie aan.
Iemand die weet hoe dit komt en wat dit betekent?De carterontluchting?Dat darmpje ernaar toe ga ik morgen eens bekijken.
Na het vervangen van de delco merkte ik geen gestotter meer maar het inhouden blijft.Ik meende ook lichtblauwe uitlaatgassen waar te nemen bij het stoplicht.Maar morgen gaat er iemand achter me aan rijden om zeker te zijn.
Iemand die weet hoe dit komt en wat dit betekent?De carterontluchting?Dat darmpje ernaar toe ga ik morgen eens bekijken.
Na het vervangen van de delco merkte ik geen gestotter meer maar het inhouden blijft.Ik meende ook lichtblauwe uitlaatgassen waar te nemen bij het stoplicht.Maar morgen gaat er iemand achter me aan rijden om zeker te zijn.
Comment