Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes W220 ,geen binnenlicht, geen ruitensproeier

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mercedes W220 ,geen binnenlicht, geen ruitensproeier

'k Heb't opgegeven . Naast de lichtschakelaar zit een zekeringskastje met een papiertje bij voor de zekeringen. Blijkt dat in die auto wel 4 -5 zekeringskasten inzitten . Voor de sproeiers zou ik achteraan moeten zijn voor zekering 5. Na 2 zekeringskastjes open en..... , doe je alles terug dicht.
    Met de schakelaar werkt zijn binnenlicht ,via het deurkontact niet; wss ergens een microswitch in kofferslot/deurslot defect. Zekering kan ook.
    Omdat de eigenaar erbij stond heb ik niet verder gedaan .
    Is hier iemand die Mercedes een beetje kent ?
    Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Oorspronkelijk geplaatst door wielscheel Bekijk Berichten
    Omdat de eigenaar erbij stond heb ik niet verder gedaan .
    Bizarre instelling ... stuur hem naar Swinnen, kan wel zijn dat hij omver valt als hij de factuur bekijkt.

Comment

En is daar toevallig klant. Het verband met geen ruitensproeier lijken me 2 aparte fouten . Als je weet hoe sommige mensen zijn'met de gauwte'( zorg dat je niets stukmaakt).
      Sproeipompje waar je niet aankan om te meten en binnenlicht dat niet aangaat wegens evtl defecte microswitch in slot of draadbreuk A-stijl -deur. Werk voor 't diagnosetoestel.
      Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Welk diagnosetoestel?

Je kan niet anders dan dit laten uitlezen door Mercedes. Ze vragen daar 40 euro voor ongeveer. Maar je gaat hoogstwaarschijnlijk heel veel wijzer worden.
        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Uitlezen is idd de enige boodschap, vandaar mijn advies om hem binnen te steken bij Swinnen.

Comment

Working...
          X