Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lamp voor richtingaanwijzer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Lamp voor richtingaanwijzer

Hoe bestel ik de juiste lamp voor een richtingaanwijzer?
    het is er eentje met ongelijke voetjes, maar ik heb er vandaag gekregen met gelijke voetjes.
    dit past nu niet

Ongelijke voetjes. PY21w waarschijnlijk.

Kijk anders hier eens.

https://www.philips.be/c-m-au/autove...g-selectietool
    Last edited by Barie; 04/11/2017, 00:36.
    2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Raymo Bekijk Berichten
      Hoe bestel ik de juiste lamp voor een richtingaanwijzer?
      het is er eentje met ongelijke voetjes, maar ik heb er vandaag gekregen met gelijke voetjes.
      dit past nu niet
      Ge doet uw handleiding van de wagen open, kijkt op welke pagina de lampjes staan, en leest dan het correcte formaat af

Comment

Osram Vehicle Lamp Finder : http://www.osram.nl/osram_bx/nl/tool...mpen/index.jsp

Comment

Ga naar een automateriaalzaak of doe het zelf winkel .
          Z4 M40i

Comment

Dat was inderdaad de snelste weg geweest ... bovendien zal hij daar normaliter correct geïnformeerd worden, maar daar kan hij zijn foutief bestelde lamp waar hij ondertussen mee zit niet retourneren ...

Comment

Bedankt voor de websites.

de handleiding is duidelijk: lampen vervangen dient te gebeuren in de merkgarage.

en de automaterialenzaak had de verkeerde meegegeven aan mijn vrouw...
              nu kan ze dus terug met de juiste code.

Comment

Voor welk merk wagen is dat?

Comment

Alle recente wagens hebben die mededeling in hun boekje. Voor alles sturen ze u naar de dealer.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                    Alle recente wagens hebben die mededeling in hun boekje. Voor alles sturen ze u naar de dealer.

Wtf, op wat trekt dat nu weer
                    Lampke vervangen kunde toch zelf zeker

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose

Wtf, op wat trekt dat nu weer
                      Lampke vervangen kunde toch zelf zeker
                      Tuurlijk,maar zonder detail van wat er insteekt ist al wat moeilijker en krijg je fratsen zoals de Topicstarter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                        Tuurlijk,maar zonder detail van wat er insteekt ist al wat moeilijker en krijg je fratsen zoals de Topicstarter

Ja da's waar maar bedoelde dat eerder naar de constructeur toe

Comment

Mijn vrouw is teruggegaan met de correcte code vanop de osram website.

blijkbaar deed de pipo achter de toog nog moeilijk om het lampje van gisteren te wisselen...
                          maar die zal z'n beste dag niet gehad hebben, mijn vrouw kennende

Comment

Van sommige wagens is het echt niet simpel om een lamp te vervangen.
                            Bij de Renault Modus van ‘t werk, moest er best wel een en ander uitgebouwd worden om aan de achterkant van de koplamp te geraken.
                            Bij veel wagens moet je via de wielkast prutsen, wat ook al geen evidenten is als je zo’n grote klauwen als ik hebt .
                            2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Met de diverse LED lampjes, (soms model afhankelijk) is zelf vervangen ook niet meer evident, maar die zouden een auto leven moeten meegaan.....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten
                                Met de diverse LED lampjes, (soms model afhankelijk) is zelf vervangen ook niet meer evident, maar die zouden een auto leven moeten meegaan.....
                                Zeg dat tegen een collega van mij. Zijn remlicht was stuk. Ze moesten blijkbaar de hele unit vervangen. Hij kreeg de rekening voor zijne neus. Dat is dan 175 euro alstublieft.
                                2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Duur stoplichtje !

Comment

Valt eigenlijk nog mee voor een volledige unit.
                                    Wel duur voor ‘een lampke’
                                    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Ne Ford ,die heeft 21 W lampjes(witte) waarvan de pinnekes niet op 180° staan. Die gekleurde pinker lampjes hebben ook zulke niet op 180° geplaatste pinnetjes..
                                      Best is dat lampje eruit halen en op de toonbank leggen.
                                      Ps; Ik heb nog nooit een 21/5 ww lampje gezien waarvan de pinnetjes anders dan op 180° staan ,ze staan wel op een andere hoogte.
                                      Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

BAY15D fitting.

Comment

Working...
                                        X