Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dashcam laten plaatsen in Opel Insignia Sports Tourer MY2015

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dashcam laten plaatsen in Opel Insignia Sports Tourer MY2015

Denk eraan ook een dashcam (dual) aan te schaffen. Maar ik zou dit graag 'kabelloos' hebben, ttz, geen zichtbare kabels in de auto, alles netjes weggewerkt. Begin er zelf niet aan, ben totaal geen handige Harry (heb zelfs mijn screenprotector voor mijn iPhone verkloot bij het plaatsen ) , dus iemand die een idee heeft waar je dat netjes kan laten doen ?
    Liefst in de streek van Zuidwestvlaanderen, ruime omgeving van Waregem-Kortrijk-Roeselare ?
    Mag wat kosten. Ik schat zo op een 300 à 350 voor de cam zelf + de plaatsing.
    Alle tips zijn welkom.

Zou over deze gaan :

Opel Insignia MY2015 Cosmo Sports Tourer - 1.6 Turbo Start/Stop 170pk

Ik heb een BlackVeu cam al een paar jaar. Ben al een tijdje veranderd van wagen.
    Deze firma http://www.carcomfortsolutions.be/ komt volgende week de cam + een nieuwe powermagicbox(de oude is in mijn vorige achter gelaten) plaatsen in mijn nieuwe wagen.
    Last edited by mister lee; 07/11/2017, 23:05.
    Mazda 6 Sportbreak 2.0 CDVI Active Sunlight Silver + afneembare trekhaak van 2010 tot 1015
    Mazda 6 Sportbrak 2.2 Skyactive D 150pk Active Meteor Gray Mica + Comfort Pack en afneembare trekhaak

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mister lee Bekijk Berichten
      Deze firma http://www.carcomfortsolutions.be/ komt volgende week de cam + een nieuwe powermagicbox(de oude is in mijn vorige achter gelaten) plaatsen in mijn nieuwe wagen.
      Bieden ze alle merken aan van dashcam ?

Comment

Heb ook al jaren een DOD.
        Heel goed gerief.
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Ik had in de C4 ook een dashcam staan, ben er nu ook al een tijdje over aan het denken om terug eentje te kopen voor in de Megane.
          De oude is gewoon in de C4 blijven staan.
          Heb toen trouwens alles zelf geinstalleerd, was niet zo moeilijk.

Die DOD lijkt me wel intressant, d'r staat spijtig genoeg niet bij hoe lang de kabel voor de camera achteraan is, toch wel een heel belangrijk punt.
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
            Die DOD lijkt me wel intressant, d'r staat spijtig genoeg niet bij hoe lang de kabel voor de camera achteraan is, toch wel een heel belangrijk punt.
            Inderdaad belangrijk, mijn auto is bijna 5 m lang dus kabellengte mag wel behoorlijk zijn. Maar ik ga het sowieso laten doen, begin er zelf niet aan...

Comment

Ja, ik herinner mij met mijn vorige camera dat de kabel niet veel over had qua lengte.
              En zit nu ook met een iets langere auto.

Mijn camera in de C4 was een IRoad IOne, was nu ook terug naar IRoad aan het kijken (de V9), maar die DOD is ook wel een mooi alternatief.
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mister lee Bekijk Berichten
                Is blijkbaar één van de United Carshops leden :

Zijn er een paar in mijn streek, heb berichtjes gestuurd naar drie onder hen, waaronder ook Car Comfort Solutions. Afwachten...

Comment

Working...
                X