Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 versus 4 cylinders

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten

Ik meen eens gelezen te hebben van iemand hier dat er met een Scénic-dieseltje waarmee zeer rustig en rond de kerktoren werd gereden daar helemaal geen problemen mee waren.
    Nu weet ik het ook niet meer.
    Ja je hebt het moeilijk met bepaalde 'autogerelateerde' zaken, zeker als je moet nadenken over zaken die ik schrijf...

Zo'n Scenic dieseltje komt uiteraard ook van tijd ne keer de stad uit en dan kan je daar, wat totaal niet moeilijk is gezien het geringe vermogen van die dieseltjes, makkelijk eens goed mee optrekken om ook dat Scenic dieseltje 'proper' te houden.

Ik hoop dat dit geschreven werd in begrijpbare taal voor je... Of wil je nu gaan ontkennen dat eens doortrekken nutteloos is, beweren dat het schadelijk is voor het milieu en geld kost aan extra brandstof ? Of zit je nog met andere twijfels... Vernoem ze, we proberen het op te lossen voor je.
    Het is nu niet bepaald omdat het een Renault was, dat ook dit problemen moest geven. De herstellingen op de gelopen 60.000 stads km vielen zeer goed mee, op enkele terugroepakties, een oliepomp, een injecteur, een besturingsunit van de gps na. Als het goed is, mag het ook gezegd worden... Die Scenic dieseltjes behoren dan ook tot de betrouwbaarste modelletjes uit het gamma

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten

Ja je hebt het moeilijk met bepaalde 'autogerelateerde' zaken, zeker als je moet nadenken over zaken die ik schrijf...

Zo'n Scenic dieseltje komt uiteraard ook van tijd ne keer de stad uit en dan kan je daar, wat totaal niet moeilijk is gezien het geringe vermogen van die dieseltjes, makkelijk eens goed mee optrekken om ook dat Scenic dieseltje 'proper' te houden.

Ik hoop dat dit geschreven werd in begrijpbare taal voor je... Of wil je nu gaan ontkennen dat eens doortrekken nutteloos is, beweren dat het schadelijk is voor het milieu en geld kost aan extra brandstof ? Of zit je nog met andere twijfels... Vernoem ze, we proberen het op te lossen voor je.
      Het is nu niet bepaald omdat het een Renault was, dat ook dit problemen moest geven. De herstellingen op de gelopen 60.000 stads km vielen zeer goed mee, op enkele terugroepakties, een oliepomp, een injecteur, een besturingsunit van de gps na. Als het goed is, mag het ook gezegd worden... Die Scenic dieseltjes behoren dan ook tot de betrouwbaarste modelletjes uit het gamma
      Dank voor uw deskundige auto-gerelateerde uitleg.
      Je hoeft niet zo denigrerend te doen, dat is iets dat jij van anderen ook niet kan verdragen.
      Waarom je de blauw gemarkeerde opmerking maakt is me ook een raadsel: heb ik daarover iets gezegd?
      Ook hoef je anderen niet attent te maken dat ze niet goed nadenken over wat je schrijft, want ook dat zijn dingen die jou meermaals -al dan niet opzettelijk- 'overkomen'.
      Ik begrijp ook niet goed wat de algehele kwaliteit van uw ex-Scénic hiermee heeft te maken, tenzij je weer denkt dat ik daar op doelde?

Comment

• Maurice, nu ni komen zagen, ge lokt het zelf uit en dat weet je.... T wordt echt wel beetje belachelijk zulle. Ik probeer u gerust te laten en telkens komt ge uitdagen om dan de vermoorde onschuld te spelen.
        Als dat het grootste genot in uw leven is, wil ik gerust voortdoen om je te plezieren.

Comment

Ik probeer u gerust te laten
          Blijven proberen.. maar t forum is van iedereen.

Comment

• Het is welgeteld 1 week rustig geweest nadat hij geconfronteerd werd met andere zaken waar hij ook de vermoorde onschuld speelde.

Het forum is inderdaad van iedereen, maar de teneur van het forum wordt jammer genoeg voor een stuk bepaald door een enkeling met een paar adepten.

Comment

• Dat is UW mening. Ge gad zijn post ivm de scenic ook kunnen negeren ipv een denigrerende en compleet van de pot gerukte repliek uit uw mouw te schudden.

Comment

• Waarom zou ik kinderachtig gedrag negeren ? Hij lokt uit en krijgt weerwerk. Ik ben Logic niet...

Comment

• Zij die zonder fouten zijn, werpen de eerste steen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                    Zij die zonder fouten zijn, werpen de eerste steen.
                    Correct...

Comment

Waarom zou ik kinderachtig gedrag negeren ? Hij lokt uit en krijgt weerwerk. Ik ben Logic niet...
                      Waarom dat er weer bijhalen? fcapri is hier weggepest door de audi clan, daar hoor ik jou niet over? Ge hebt gewoon een zodanige hekel aan maurice da ge schiet op alles wat ie zegt en net dat draagt zeker niet bij aan de sfeer hier. Dus, negeren. En hoe dan ook: don't feed the troll.

Comment

• Omdat dit gewoon zo is... Steeds de vermoorde onschuld zelve, nooit iets gezegd of uitgelokt. Als je het een trol vindt, waarom verdedig je hem dan steeds met zoveel vuur ?
                        Nog eventjes wachten op de derde speler en jullie zijn weer compleet

Comment

• Ja jongens, wat een commotie weeral! Er staat niks aanstootgevend in mijn post.
                          Ik vroeg me gewoon af of het nu echt noodzakelijk was om 'af en toe eens door te trekken' om te vermijden dat de boel 'vol' komt te zitten, en herinnerde me DHL zijn post over de Scénic van zijn vrouw, die ondanks rond-de-kerktoren-gebruik geen last had met regeneratie van de roetfilter naar ik me meen te herinneren.
                          Iedereen weet dat DHL een jarenlange ervaring heeft gehad in een (Renault) garage. Vandaar dat ik me als volledige leek m.b.t. autotechniek richtte tot een pro met mijn vraag.
                          Mijn excuses aan DHL als dit eventueel enige waanideeën veroorzaakte.

Comment

• Uitlokken en dan de vermoorde onschuld spelen is je handelsmerk. Er staat inderdaad niets aanstootgevend in je post maar iedereen die het een beetje volgt beseft maar al te goed dat je discussie wil uitlokken. Het sarcasme druipt er vanaf...

Zelfs Sunking die het zo voor je opneemt merkt het: don't feed the troll schrijft hij zelf.

Misschien opent hij weer zo'n topicske zoals verleden week in een poging je te helpen... Daar was ook niks provocerends aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL
                              waarom verdedig je hem dan steeds met zoveel vuur ?
                              Ik verdedig hem niet met veel vuur.
                              Maar wat je allemaal zegt, is UW mening, niet die van het forum. Je bent GEEN moderator.
                              En als je het wel zou zijn, dan kan je op een beleefde manier iemand terecht wijzen.
                              Nu maak je met jouw evenzeer kinderachtige en denigrerende repliek het probleem alleen maar erger.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL
                                Nog eventjes wachten op de derde speler en jullie zijn weer compleet
                                Wie zei hier het woord kinderachtig?

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                Als je het een trol vindt ...
                                Of hij nu een trol is of niet, doet er niet toe: in beide gevallen lijkt het mij beter dat jij zijn uitspraken negeert ipv nog wat olie op het vuur te gooien. Want op die manier, pest jij de leden die je niet kan verdragen weg (o.a. ook herbie).

Comment

• Als je met de vinger wijst, wijzen er 3 terug.... wie speelt er hier nu moderator en is er geen? Wie verwijt wie?
                                  Ik kan niet meer volgen...

Comment

• ik ben geen moderator maar zie je mij kinderachtig en denigrerend doen naar DHL? Als hij zelf het heilige boontje is, moet hij ook geen kinderachtige dingen zeggen, waar maurice (of eender wie anders) hem direct op kan terugpakken. Ook in andere discussies durft DHL wel ne keer provoceren. Zoals je zelf zegt, wie zonder zonde is..

Comment

• Oké, driepittertjes!

Als ik met de 1.0 driecilinder Aygo van de dochter op pad ben, dan brengt dat lekkere gebrom in het piepkleine uitlaatje brengt mij steeds in vervoering.

Comment

• Waarom probeer jij je op te stellen als moderator ? Je herhaalt dezelfde feiten van vorige week.

Herbie is trouwens niet weggepest hoor...

Dus ik moet negeren, zou het omgekeerd niet eerlijker zijn mocht hij niet uitdagen ? Mochten we mekaar gerust laten was het voor mij al lang opgelost.
                                        Maar blijkbaar kan dat niet voor Maurice.

Comment

• Waarom probeer jij je op te stellen als moderator ?
                                          Wel dat is nu net de vraag die ik jou stel.

Dus ik moet negeren, zou het omgekeerd niet eerlijker zijn mocht hij niet uitdagen ?
                                          op het tweede heb je nu eenmaal geen vat, op het eerste wel. Wegens gebrek aan moderators, is het ook volgens onze Namaz de beste oplossing had ik begrepen.

Comment

Working...
                                          X