Mededeling

Collapse
No announcement yet.

6-traps automaat mazda 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 6-traps automaat mazda 3

Hallo,

zit met de volgende vraag :
    heb nieuwe mazda 3 Skycruise Skyactiv-G 120 pk sedan gekocht , en moet nog zeker tot volgend jaar januari wachten voor dat ik hem mag gaan halen.
    daarom zit ik veel op yotube te kijken en zie daar dat de wagens met AT een schakelaar hebben om naar sportstand te kunnen schakelen , nu in de folder die ik heb , zie ik nergens zo een schakelaar naast de pook staan zou dat willen zeggen dat er geen sportstand is om in te schakelen op de Skycruise ?
    Wat ik ook raar vind is dat er overal in die filmkes sprake is van GRAND TOURING en nergens sprake van SKYCRUISE als uitvoering wat is dan het verschil tussen de twee of is heeft het te maken met het land waar die verkocht wordt?

D'er nog niet aan gedacht om de verkoper eens te bellen, normaliter zou diene mens alle vragen met plezier beantwoorden.

Comment

Grand touring Ed zijn de benamingen in de Verenigde Staten. Waar veelal de 2.5 liter verkocht wordt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
        D'er nog niet aan gedacht om de verkoper eens te bellen, normaliter zou diene mens alle vragen met plezier beantwoorden.
        Aan gedacht , maar dacht ook op het forum wel antwoorden hierop te krijgen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten
          Grand touring Ed zijn de benamingen in de Verenigde Staten. Waar veelal de 2.5 liter verkocht wordt
          die sportstand zal misschien alleen op de 2.5 liter zitten?

Comment

Sportstand staat er blijkbaar op, ofwel enkel op de GT

http://www.rijtesten.be/test/990/maz...v-g-120-gt-m/4

De automaat hebben we ook getest: deze schakelt in de gewone stand onmerkbaar door, tenzij er veel van de motor wordt gevraagd door bijvoorbeeld invoegen of inhalen. Dan is een lichte twijfeling merkbaar en gaat de motor hoog in de toeren. Door de sportstand is er meer koppel beschikbaar, waardoor een acceleratie beter opgevangen wordt. De manuele stand is ook erg prettig, de bak reageert snel op de schakelcommando's, die optioneel via de flippers aan het stuur kunnen worden doorgegeven.
            Last edited by camaro 68 rs; 03/12/2017, 09:50.
            Z4 M40i

Comment

Als ik een auto koop (met automaat) maak ik altijd een uitgebreide proefrit… (desnoods maakte ik een afspraak in Nederland of Duitsland om een nieuwe 2e hands auto te testen…..kopje koffie is gratis

Zeker bij een automaat is dit aan te bevelen…..want er is nogal verschil tussen sommige typen /modellen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten
                Als ik een auto koop (met automaat) maak ik altijd een uitgebreide proefrit… (desnoods maakte ik een afspraak in Nederland of Duitsland om een nieuwe 2e hands auto te testen…..kopje koffie is gratis

Zeker bij een automaat is dit aan te bevelen…..want er is nogal verschil tussen sommige typen /modellen...
                heb geen testrit gedaan met AT wel met gewone versnellingsbak(dealer had geen AT staan) heb wel eens meegereden met persoon die AT had (die dealer mij had adres gegeven) en niet aan gedacht om te vragen of /en hoe sportstand werkte

Comment

Working...
                X