Mededeling

Collapse
No announcement yet.

draadloze druppellader

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• draadloze druppellader

beste

Voor een project op de universiteit moeten we een product uitwerken alsof we het op de markt willen brengen. wij hebben een draadloze druppellader gekozen. We horen nu ook graag de mening van mensen met meer kennis als ons, daarom vragen we je vriendelijk volgende enquete in te vullen: https://goo.gl/forms/CfCpNzdVkRvCtCZ82
    Laat ook maar zeker weten wat je er van denkt.

Alvast bedankt
    charg'em team

Da was ne makkelijke, slechts 1 vraag.
    PS: Nu ge toch bezig zijt, misschien een idee voor het volgende project (wie weet als ge zijt afgestudeerd)
    Draadloos opladen van elektrische voertuigen, of toch op zijn minst een docking station uitvinden voor het automatisch opladen (een beetje zoals een elektrische robot grasmaaier)
    Succes gegarandeerd.

Comment

Je gaat er in je enquête blijkbaar sowieso vanuit dat iedereen die lader wil aankopen.

Comment

Veel kennis moeten we niet hebben.
        Ge wilt alleen weten hoeveel we willen betalen.
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
          Da was ne makkelijke, slechts 1 vraag.
          PS: Nu ge toch bezig zijt, misschien een idee voor het volgende project (wie weet als ge zijt afgestudeerd)
          Draadloos opladen van elektrische voertuigen, of toch op zijn minst een docking station uitvinden voor het automatisch opladen (een beetje zoals een elektrische robot grasmaaier)
          Succes gegarandeerd.
          BMW heeft dat toch al ? Via inductie, een soort mat waar ge moet oprijden.

Comment

Heb er lang over nagedacht, maar die druppellader ik ga dit niet kopen. Liever een systeem in de wagen dat verwittigt als je batterijspanning cruciaal wordt. Sorry zulle... Heb al zoveel spullen in mijn garage liggen

Comment

Ik ga die vraag niet invullen.
              Als mijn batterij zomaar plat gaat na bv een weekend of een week vakantie, dan is de batterij stuk.

Ik heb al 10 jaar geen lader, en ga dat ook niet kopen.

Ik zie maar één toepassing, en dat is voor een hobbyauto die maar een paar keer per jaar gebruikt wordt, maar dan is een kabeltje en een druppellader van 30€ voldoende.
              Een mat... , en dan nog iets in de auto natuurlijk. Gaat zeker 50€ in productie kosten, dus carshop prijs 150€.
              En dan moet je dat nog installeren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten

BMW heeft dat toch al ? Via inductie, een soort mat waar ge moet oprijden.
                Oh zo, da wist ik nie, maar ik heb dan ook geen auto op elektriek.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten

Oh zo, da wist ik nie, maar ik heb dan ook geen auto op elektriek.
                  Ik ook ni maar had dat toevallig gelezen in de Autogids

Comment

Als dat ganse project even goed in mekaar zit als de enquête zelf, dan wordt dat gegarandeerd een succes vanjewelste.

Comment

De beste uitvinding sinds die van het warm water!

Comment

Working...
                      X