Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Versnellingsbak vast

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Versnellingsbak vast

Beste forum lezers,

vroeger had ik een opel frontera, deze heb ik lange tijd buiten circulatie geplaatst wegens aankoop andere auto.
    Door goede herinneringen heb ik nooit deze auto verkocht.
    Deze week wou ik hem weer starten maar kwam tot de conclusie dat de auto heel de tijd (2,5jaar) in zijn 1ste versnelling zat.
    Het is onmogelijk de auto in neutraal te krijgen.
    Tips om dit probleem te verhelpen?

mvg, Alexandre

Handrem af zetten, en dan met de hand een paar keer vooruit en achteruit duwen. (contact af!).
    Met wat geluk beweegt er iets.

Comment

koppeling blijft plakken. Heeft mijn Monza ook eens gehad toen hij een jaar stil heeft gestaan. Paar keer op de koppeling stampen en toen hoorde ik na een paar keer een bonk en deed hij het als vaneigens.
      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Goede herinneringen aan een Frontera ?
        Z4 M40i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Volvo_Bjorn Bekijk Berichten
          koppeling blijft plakken. Heeft mijn Monza ook eens gehad toen hij een jaar stil heeft gestaan. Paar keer op de koppeling stampen en toen hoorde ik na een paar keer een bonk en deed hij het als vaneigens.
          Zou dit dan niet eerder zijn dat je hem niet in versnelling krijgt ipv uit versnelling, koppeling heb je niet nodig om uit versnelling te zetten.
          Z4 M40i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
            Handrem af zetten, en dan met de hand een paar keer vooruit en achteruit duwen. (contact af!).
            Met wat geluk beweegt er iets.
            Dat denk ik ook.
            Z4 M40i

Comment

Schakelde hij nog normaal toen je hem aan de kant zette ?

Comment

de auto schakelde normaal toen hij werd opgeborgen.

Comment

En, komt hij los met het betere duw-, trek- en stampwerk ?

Comment

Daar stoor ik mij aan, er wordt een vraag gesteld om een probleem op te lossen en als het opgelost is mogen we niet weten hoe.
                    Spreek in het algemeen .
                    Z4 M40i

Comment

En hoe weet je dat het opgelost is ?

Comment

Working...
                      X