Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CLA in noodloop na onderrijden spoorwegbrug

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• CLA in noodloop na onderrijden spoorwegbrug

Ik heb sinds enkele weken een probleem telkens ik dezelfde spoorwegbrug (oprit A12 in Hoevenen richting Antwerpen) onderdoor rij. Krijg dan de melding: "achteruitrijden niet meer mogelijk, werkplaats opzoeken". Is enkel op die plaats, als ik dan even stop en de wagen op slot doe en na 10sec. terug open is hij uit de noodloop en rijdt hij terug normaal...

Slechts 1 oplossing. Eens naar de garage gaan om de auto te laten uitlezen.

Comment

Vliegveldje van Hoevenen erop, Stabroek er terug af en langs de andere kant er terug op richting Antwerpen. Ik zou dat eens proberen...

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

probeer eens met een andere auto ? Dan weet je dat het zeker niet aan de brug ligt

Comment

Ik rijd daar geregeld voorbij zonder meldingen.
          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
          BMW F10 520da 2012
          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

In de jaren '70 toen er al wat electronica in de USA cars aanwezig was heeft mijn vader enkele keren een Buick moeten gaan takelen en toen die terug in de garage was starte die onmiddellijk.

Was heel raar ook steeds op dezelfde plaats dat de auto stil viel.

Had toen te maken met een hoofspanningslijn die extreem laag was.
            Z4 M40i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
              In de jaren '70 toen er al wat electronica in de USA cars aanwezig was heeft mijn vader enkele keren een Buick moeten gaan takelen en toen die terug in de garage was starte die onmiddellijk.

Was heel raar ook steeds op dezelfde plaats dat de auto stil viel.

Had toen te maken met een hoofspanningslijn die extreem laag was.
              Zal wa geven als er daar ne tesla passeert

Comment

Als die ervoor het kot opentrekt is hij voorbij die brug voor die brug dat beseft....
                “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Zie bericht #2 van David67: karreke (laten) uitlezen ... aanvullend: stekkerverbindingen (laten) checken + eventueel batterijtest.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                    Als die ervoor het kot opentrekt is hij voorbij die brug voor die brug dat beseft....
                    Goeike.

Comment

Ik heb hetzelfde probleem maar op een ander traject en ook altijd op dezelfde plaats. Heeft men jouw probleem al kunnen oplossen. Zo ja, op welke manier ?

Comment

Dus, jij verwacht nog feedback van de TS ... da's mooi.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door oekedoeleke Bekijk Berichten
                          Ik heb hetzelfde probleem maar op een ander traject en ook altijd op dezelfde plaats. Heeft men jouw probleem al kunnen oplossen. Zo ja, op welke manier ?
                          Heb al laten uitlezen en zou iets met park assist te maken hebben die dan een storing aan de dubbele koppeling geeft waardoor achteruit, 1,3 en 5 wegvallen. De oorzaak en remedie is nog niet gevonden...

Comment

Mijn wagen is ook uitgelezen en niets gevonden. Men heeft dan de software van motor en versnelllingsbak een update gegeven maar het probleem blijft. Ik mijd nu die plek. Ben nog wel een paar andere pistes aan het uitzoeken. Bij verder nieuws laat ik het nog weten. By the way, welke motor heb jij ? Ik rij met een 250.

Comment

Mercedes Benz...heerlijk merk...zij staan al jaren héél ver met zelfrijdende auto’s...

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
                              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                                En jij verwacht nog feedback van ts?
                                Daar zat ge toch effe mis e :p

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door XYF Bekijk Berichten

Heb al laten uitlezen en zou iets met park assist te maken hebben die dan een storing aan de dubbele koppeling geeft waardoor achteruit, 1,3 en 5 wegvallen. De oorzaak en remedie is nog niet gevonden...
                                  Maar wat heeft dat met die specifieke plaats te maken?

Comment

Dat is net de vraag

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten

Daar zat ge toch effe mis e :p
                                      +1 !

Comment

Ik zou al denken aan een magnetisch veld waar deze auto's om welke reden dan ook net slecht op reageren?
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                        X