Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb een mazda 6 type GH, en sinds een paar dagen sluit mijn kofferdeksel niet meer volledig, wil dus niet in t slot vallen.
iemand bekent met dit probleem ?
Ik zie er niets abnormaals aan, maar ondertussen start de wagen niet meer. Batterijsterkte niet meer ok door het feit dat het lichtje in dasbord dat aangeeft dat de deuren niet dicht zijn, constant blijft branden.
Of met de sleutel de koffer afsluiten ipv met de afstandsbediening?
Als het kofferdeksel wil niet meer in het slot wil vallen heeft het afsluiten van de koffer met de sleutel even veel zin als het afsluiten met de afstandsbediening.
Als het kofferdeksel wil niet meer in het slot wil vallen heeft het afsluiten van de koffer met de sleutel even veel zin als het afsluiten met de afstandsbediening.
Juist wel. Koffer valt eigenlijk wel in het slot, maar sluit niet waardoor je de indruk krijgt dat het niet in het slot wil vallen.
Koffer gewoon dicht doen en dan met sleutel in het slot het slot laten werken. Veel mensen vergeten dat je dat nog kan doen omdat ze de afstandsbediening zo gewoon zijn.
Ik zie er niets abnormaals aan, maar ondertussen start de wagen niet meer. Batterijsterkte niet meer ok door het feit dat het lichtje in dasbord dat aangeeft dat de deuren niet dicht zijn, constant blijft branden.
zal wel door de kofferverlichting komen zeker dat je batterij plat loopt ? Anders voorlopig even het lampje uithalen tot je naar de garage kan voor herstelling ?
Ik heb er vroeger ook een ander slot moeten in plaatsen , iets met een slechte centrale vergrendeling. Denkelijk zit er ook een microswitch in voor de binnenverlichting. Kijk even bij de herbruiklijn ,is nogal duur zoiets.
Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html
Juist wel. Koffer valt eigenlijk wel in het slot, maar sluit niet waardoor je de indruk krijgt dat het niet in het slot wil vallen.
Koffer gewoon dicht doen en dan met sleutel in het slot het slot laten werken. Veel mensen vergeten dat je dat nog kan doen omdat ze de afstandsbediening zo gewoon zijn.
Neen, juist niet,
Koffer valt net niet in slot, blijft steeds een paar mm open staan.
morgen bij garage passeren.
Laat wel weten wat uiteindelijk het probleem was.
Wie weet dat straks bij het terugplaatsen van de batterij, alles weer gewoon gaat werken?
probleem opgelost.
Kofferdekselslot had zich vergrendeld in open toestand, waardoor het in geen enkel geval nog volledig
gesloten kon worden.
Oorzaak : ? verkeerd manoeuver met de afstandsbediening ? sleet ? geen idee
Ik heb nu de uitleg gekregen wat te doen wanneer dit zich nog ooit zou voordoen.
Maar wanneer dit zich zou blijven manifesteren, is de vernieuwing van het slot noodzakelijk.
Is dus een electrisch probleem geweest.
Comment