Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Mégane IV; boordcomputer probleem

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Renault Mégane IV; boordcomputer probleem

Sinds een goede maand is m’n in het bezit van een Renault Mégane IV Grandtour GT-line.

Echter heeft m’n zoon een probleem met de boordcomputer; na bijvoorbeeld een nacht stilgestaan te hebben veranderd de taal van NL naar FR, de gegevens worden terug op nul gezet,...de R-link staat weliswaar op NL.

Garage heeft al tweemaal de software terug ingelezen; probleem lost niet op. Probleem is bij garage ook niet bekent. Zij gaan nu eens horen bij Renault Benelux...

Iemand die dit probleem herkent?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ik ken het probleem niet en heb er ook nog niks over gehoord.

Ook op meganeclub.nl ben ik het probleem nog niet tegen gekomen.
    Last edited by knight-rider; 10/01/2018, 00:01.
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Garage zou het probleem ondertussen voorgelegd hebben bij Renault; zou een gekend probleem zijn. Ze zouden tevens werken aan nieuwe software om de problemen op te lossen. Wanneer dit gaan zijn, daar hebben we het raden naar.

Nu, stellen we ons hiermee tevreden? Dienen we garage / Renault schriftelijk van het probleem in te lichten?
      Zelf heb ik het vertrouwen er wel in dat het allemaal goed komt, m’n zoon daarentegen niet zo.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Working...
      X