Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mondeo 2.0 150pk powershift van 2016 met motorproblemen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ford Mondeo 2.0 150pk powershift van 2016 met motorproblemen

Hallo allemaal,

Na 2 jaar bijna maandelijks naar de garage te moeten gaan voor kleine problemen aan de wagen, dashboard die loszit, nieuw stuurwiel omdat het leder loskomt, opnieuw dashboard, olieverlies omdat de oliefilter los is, zit ik nu met een olie en koelwater verlies. Op 150km os mijn koelwater 5cm gezakt in het reservoir. Ik heb hem binnengestoken en vroeg wat het zou kunnen zijn, en ze hebben geen enkel idee. Hebben jullie nog ideeën? Behalve koppakking ;-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Mijn idee zou zijn naar een andere garage te gaan.
    Een lek opsporen is nu niet het meest uitdagende garagejobke.

Dat kan gewoon een steentje zijn dat tegen je radiator gevlogen js.

Comment

Is een leasing dus ben ietwat verplicht om bij die garage te gaan. Ze hebben een druk test gedaan en nix gezien. Er is 20cl olie en veel koelvloeistof weg op een grote 150km. Ze gaan nu alles perfect afmeten en 500km ermee rijden en dan uitmeten hoeveel er weg is, dit doorgeven aan de fabriek en dan met de leasing bekijken. Zij vermoeden een motordefect

Comment

Bij leasing moet je toch gewoon naar een merk dealer gaan, dus andere garage is normaal geen probleem.

Comment

Idd, maar den baas heeft daar al een pak wagens gekocht, en wil dus daar blijven

Comment

Fabrication
            Ordinaire
            Réparation
            Difficile

Last edited by camaro 68 rs; 16/02/2018, 20:04.
            Z4 M40i

Comment

Nieuws van de garage en van de leasing maatschappij. Motor wordt vervangen. Wsl zijn er segmenten defect, en het is goedkoper om de ganse motor te vervangen dan de oorzaak te zoeken.

Comment

Man man man!

Verstuurd vanaf mijn FEVER met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door capadonic Bekijk Berichten
                  Nieuws van de garage en van de leasing maatschappij. Motor wordt vervangen. Wsl zijn er segmenten defect, en het is goedkoper om de ganse motor te vervangen dan de oorzaak te zoeken.

Een geluk bij een ongeluk dus.

Comment

Working...
                  X