Mijn Mazda mx5 na valt soms uit wanneer ik aanstalte doe of al gestopt ben voor een rood licht of rotonde bvb, iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Motor Mazda mx5 na valt soms uit
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk BerichtenBouwjaar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichtenstart stop systeem
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
Wist niet dat dat in de 90's al bestond
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jancorten Bekijk BerichtenJa meestal in het begin wanneer ik een paar honderd meter ver ben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenWas altijd met injectie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jancorten Bekijk BerichtenJa meestal in het begin wanneer ik een paar honderd meter ver benZ4 M40i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenIn de pers ermee met dat lelijk mormel.
Er zijn er hier nog met een NA'tje die je wsl kunnen helpen. Zelf geen idee, zelf zou ik gewoon naar een garage gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenIn de pers ermee met dat lelijk mormel.
Zo klap je niet over een MX-5!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenHeb hem al een week op congé gestuurd.
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Spuitbus zal wel moeilijk zijn bedenk ik net omdat de aanzuigbuis van de inlaat verwijderd moet worden en de LMM zit op de luchtfilter. Hij zal waarschijnlijk stilvallen enkele seconden later. Tenzij je gas kan blijven zou het kunnen lukken.
Misschien een product in de tank kappen om de injectoren is te kuisen. Vervang de benzinefilter ook is.2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
Ja, kom jom, om 4u aan de poort: gij en ik!
Zo klap je niet over een MX-5!
Comment
Comment