Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Met uitlaatklep naar de keuring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
    Er is altijd iemand thuis.
    Zeker weten !

Info staat duidelijk online : http://www.goca.be/nl/p/ak-pa-verbou...#doc%20vereist

Ik nam het berekend risico dat ze het niet gaan zien: je hoeft niet op voorhand liggen te knutselen en bijkomend zit je met het gegeven dat hij mogelijks nog op andere dingen wordt afgekeurd.

Dus, zo naar de keuring ermee en krijg je toch een rode kaart, dan hoef je enkel dat (die) punt(en) aan te pakken.

Comment

Van waar kan ik dat attest krijgen? Een garagist ofzo?

Comment

Daarvoor moet je bij je verkoper ten rade gaan.

Comment

Gelukkig is mijn volgende keuring pas volgend jaar eind februari dus ik kan nu op mijn gemak brullen

Comment

Dat kan enkel maar deugd doen ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
              Dat kan enkel maar deugd doen ...
              Dat gevoel als je weet dat je kansloos bent, pfff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door OpelCorsa Bekijk Berichten

Leuven, de stad van klikkers, ik ben daar ooit door een straat gereden waar je niet mocht inrijden en er werd een foto gemaakt door een bewoner en aan de politie gegeven, ik heb toen 50 euro boete gekregen per post, het verbaasd me daarom niet waarom je direct de politie tussen wilt schakelen, nu weet ik waarom ze in Leuven en in heel Vlaanderen de Leuvenaars als klikkers en bangerikken noemen,
                Zoek dat adres eens op man.

Ik vraag me af wie er de ASo is hier....
                Beetje komen dreigen en brullen met een bij elkaar geprutste Corsa.

Ik heb nog nooit de politie voor zoiets gebeld, maar ik zou het absoluut niet apprecieren als je continu door mijn straat zou rijden met die wannabe auto.

Ga vooral niet naar Duitsland, daar halen ze U gegarandeerd van de straat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Zoek dat adres eens op man.

Ik vraag me af wie er de ASo is hier....
                  Beetje komen dreigen en brullen met een bij elkaar geprutste Corsa.

Ik heb nog nooit de politie voor zoiets gebeld, maar ik zou het absoluut niet apprecieren als je continu door mijn straat zou rijden met die wannabe auto.

Ga vooral niet naar Duitsland, daar halen ze U gegarandeerd van de straat.
                  Kerel wat was jou eerste auto? of je auto op je 20 jarige leeftijd TOEN JE NOG STUDENT was? laat me raden, je ging zeker met de lijnbus naar school

Comment

Duitsland is 40km van mijn huis, ik ben daar bijna iedere dag in het centrum om wat rond te rijden met vrienden, ik hoop dat er niks gebeurd

Comment

Het wordt meer en meer duidelijk dat jij met aangepast vervoer naar school ging.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                        Het wordt meer en meer duidelijk dat jij met aangepast vervoer naar school ging.
                        Ik ben zeker dat mijn Corsa met lpg installatie meer heeft gekost dan jouw auto, die corsa was op 40 000 toen ik hem kocht 1 jaar terug met LPG installatie en je weet hoeveel zo'n installatie kost. Maar zou je je bij het onderwerp willen houden? jullie hebben daar moeite mee zie ik
                        Last edited by OpelCorsa; 03/03/2018, 20:45.

Comment

je ging zeker met de lijnbus naar school
                          Wat is daar mis mee? Of met de fiets? Moesten alle studenten doen, een bende leeggangers tegenwoordig
                          “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Maar zou je je bij het onderwerp willen houden? jullie hebben daar moeite mee zie ik
                            Volgens mij werd jouw vraag meer dan uitvoerig beantwoord jongen.

Comment

Ik snap iets niet.
                              40.000€ aan een Corsa uitgeven, en dan op LPG gaan rijden?

Comment

Kan ik door de keuring geraken?
                                Het antwoord staat al in de eerste reactie!!
                                Z4 M40i

Comment

oei iemand heeft precies zijn klep dichtgezet

Comment

Ik heb ondertussen al een nieuwe einddemper laten monteren aan een goede vriend. Merk is Bosal en heeft me 9 tientjes gekost (montage was gratis door een vriend)

Comment

Ik heb ondertussen al een nieuwe einddemper laten monteren aan een goede vriend. Merk is Bosal en heeft me 9 tientjes gekost (montage was gratis door een vriend)
                                      Dat moet een mooi zicht zijn.
                                      Z4 M40i

Comment

Working...
                                      X