Mededeling

Collapse
No announcement yet.

raar metaal geluid sturen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• raar metaal geluid sturen

hallo iedereen,

ik heb mijn toyota auris 1.4d van 2008 net terug van de garage (nieuwe versnellingbak en nieuwe koppeling gestoken) en sinds toen maakt mijn stuur een enorm raar geluid als ik er scherp mee draai, zowel in stilstand als wanneer ik scherp moet draaien al rijdend. Ze hebben er bij auto5 naar gekeken maar zien niets aan de stuurinrichting en ze vertellen me dat het iets is IN het stuur maar ik blijf het vreemd vinden. Wat denken jullie hiervan? Heb het even gefilmd: https://www.youtube.com/watch?v=1J3gTr4ChSM

groetjes

Dus, aan de buitenkant van de auto is er niets te horen ?

Comment

het geluid is inderdaad van buiten ook hoorbaar, vooral in de buurt van het linker voorwiel

Comment

Precies of er een kogel ontbreekt in de homoneet of zand in het stuurhuis.

Comment

Lijkt op een te losse riem die tegen deksel klapt of defect electro-servo stuurhuispomp. Ik zou daar mee terug rijden.
          Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Ben je ermee terug geweest naar de mensen die de versnellingsbak en de koppeling vervingen ?

Comment

ben er gisteren mee teruggegaan en bleek dat ze een ruberen ring hebben vergeten vast te zetten, weet niet juist wat of waar, ze hebben het voorlopig wat vaster gezet maar ga er morgen mee terug om hem volledig goed te laten zetten, de mechanieker zei iets van "we moeten die ring daar helemaal over trekken". Ze hebben hem om de brug gezet en het is ter hoogte van de voorste wielen onderaan in het midden, het geluid is nu grotendeels al weg, enkel nog een getsjirp als ik rij maar dat zal ook weg zijn volgens de garage als de ring terug op zijn plaats zit

Comment

Professionele aanpak.

Comment

Working...
                X