Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw e90 318d HELP!!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bmw e90 318d HELP!!!

Hallo mensen,

Na aanschaf van mijn auto stel ik mij toch een paar vragen
    *auto start lastig draaid 2 sec rond en bij uitschakelen schokt hij lichtjes net een riem dat slipt dat geluid is er bij
    * als ik bij stationair draaien in toeren ga als hij dan terug naar benenden gaat komt er een geluid van de motor dit komt alleen voor als ik.boven de 2k toeren ga
    *als ik hellemaal overdraai zowel links als rechts hoor ik een sissend geluid op het einde

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Mvg,

Laurens

Verstuurd vanaf mijn SM-J530F met Tapatalk

Das die ketting dat uitgeroken is. Duur grapje.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Dat overdraaien tot het eindpunt van je stuur en dan een sissend geluid horen is denk ik wel geen probleem. Heb dat nog gehoord. Maar dat andere is zoals Namaz zegt wellicht niet goed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
        Das die ketting dat uitgeroken is. Duur grapje.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
        Hij heeft een 2005 E90, die heeft nog de M47 motor. En niet de verketterde N47.

Comment

Hdt geluid is een wat terugnemende net ofje ontkoppelt moeilijk uit te leggen

Comment

Kunt ge dat niet met uw smartphone opnemen en op Youtube zetten ? Is dat met keuring voor verkoop ?
            Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

M47 = Probleem met de wervel-kleppen?

Comment

En wat deed de auto tijdens de testrit?

Comment

Heb hem gekocht met kapotte turbo aangezien men studies leek me wat sleutelen thuis wel leuk nu mn nieuwe eronder zit al een paar keer gazn rijden niks op aan te merken rijdt perfect :p maar ga hem eens in de garage steken voor chekup

Comment

Working...
                  X