Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is dit?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat is dit?

dit is ongetwijfeld geen onbekend fenomeen aangezien ik het al bij 2 auto's gezien heb maar op wat wijst dit?

Het zijn witte stippen die steeds na propêr vegen terugkomen na een tijdje klik op de link hieronder voor de foto ervan

Btw werkt deze link ? of niet

Explore the world of Matra and learn about the legendary Master Chief. Get inspired by the rich history and heritage of this iconic brand.

Last edited by ; 29/04/2018, 04:28.

ik kan dus geen foto's uploaden blijkbaar! ik heb al jpeg of gif geprobeerd niet te groot evengoed gaat het niet. Als ik dit opgelost krijg kan ik mijn probleem tonen

"invalid_attachment_storage"
    foto is mijn avatar dit lukte wel
    Last edited by ; 28/04/2018, 05:23.

Comment

Hosten op een site waar je afbeeldingen kan plaatsen zoals http://tinypic.com/ en dan /img linkje plaatsen
      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Explore the world of Matra and learn about the legendary Master Chief. Get inspired by the rich history and heritage of this iconic brand.
        Last edited by ; 28/04/2018, 11:57. Reden: dit zou het moeten zijn bedankt voor de reaktie alvast

Comment

Dat wit is aluminium dat roest. Denkelijk slaapt hij ook buiten waardoor er condensvorming is . Wat druppels en dan heb je dat wit spul.
          Zo'n Matra zal ook niet veel rijden maar er zijn wel producten voor.
          Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Bedankt voor deze opheldering. De auto staat in de garage, maar boven een smeer put die vol met water staat. Ik heb die al een deel waterdicht gemaakt maar het grootste gat zit op de bodem en zolang het grondwaterpeil niet onder het bodemniveau zakt, kan ik het voorlopig ook niet dichten.. Binnen een paar weken komt dat wel goed. Maar ik ben blij dat het dat maar is.

Comment

Komt die "roestvormig' er niet door een gebrek aan vernislaag ? Te dun geworden met de jaren of zo ? Zou het niet beter zijn de velgen te laten hervernissen ?

Comment

hervernis dan van de eerste keer ook je banden mee dan kunnen ze ook niet roesten

Comment

Ik zie geen foto’s.
                  Waarschijnlijk moet je een account hebben bij pinterest.
                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Bedankt om dit te laten weten.
                    Welja aangezien ik al geregistreerd was op pinterest en je je voor tinypics ook maar weer al eens moest registreren heb ik pinterest genomen. heb je op de link bovenaan bij het originele bericht al geprobeerd? het kan zijn dat die 2de link niet werkt omdat de foto de eerste keer nog verborgen stond (niet openbaar)

Wat ik wel niet versta is dat je hier precies wel de mogelijkheid hebt om foto's te uploaden ùaar dat geen enkel type bestand aanvaard wordt.

Comment

Ook de eerste link werkt niet.

Sinds de forum update werkt het uploaden van foto’s niet meer en er is geen budget of ze maken er geen tijd voor vrij om dat in orde te brengen.

Zelf gebruik ik Tapatalk.
                      Gemakkelijk om hier foto’s te plaatsen en je kan er ook nog simpel het forum mee volgen op je smartphone of tablet.
                      den borre

Int3x0r

Comment

Foto's uploaden naar imgdumper, zie link : https://www.imgdumper.nl/

Na het uploaden post je hier de bovenste verkregen link, dus die als UBB image.

Comment

zijn of is dit dan een goeie?

https://www.imgdumper.nl/uploads9/5a...4-IMG_0273.jpg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daxmyman Bekijk Berichten
                            zijn of is dit dan een goeie?

goeie coke

Comment

De ene ziet er velgen in die moeten gevernisd worden en jij wil blijkbaar met me delen dat je goeie coke ziet op de foto of goeie coke gesnoven hebt. ALS HET NIET GEEFT, hou dan die commentaar voor jezelf.

Comment

Toffe commentaar!

Ziet er inderdaad coke uit maar denk dat het eerder niet-gedemineraliseerd water is of Adblue.

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

wie heeft er voor jou of vóór jou aan die auto 'geprutst' ?

Comment

Ik alleszins niet. Ik heb nog een oude bedford camper staan die al een tijdje stilstaat en die vertoont net hetzelfde fenomeen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daxmyman
                                      Deze is zichtbaar.
                                      den borre

Int3x0r

Comment

Working...
                                      X