gereedschap om bij plastic klemmetjes te raken die die in de motor gevallen zijn, te nauw om met de hand te doen en ze liggen bij bewegende delen, hoe en met welk gereedschap krijg ik ze eruit?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vraag over speciaal gereedschapje dat kan grijpen ongeveer 50cm diep
Collapse
X
-
Haha, leuk idee maar de klemmetjes zijn zo onregelmatig dat dit niet gaat lukken, breinaald en kauwgom al geprobeerd lol....maar er zijn toch van die hele dunne erg lange tangetjes/grijpertjes als je snapt wat ik bedoel, lijkt wel een beetje 2 dikkere ijzerdradraadjes met een oogjes om te klemmen eraan...heb het ooit heel vroeger gezien maar sla me dood waar......ik heb enkel geen ideee hoe die dingen heten....erger nog, ze zijn van kunststof zodat een magneetgrijpertje niets kan...
Comment
-
heb daar iets heel handig voor, is een soort flexibele veer, en in het midden daarvan zit een grijpvorkje, je kan dat open en toe duwen, zal anders morgen eens een foto maken. Maar waar ik dat ooit besteld heb ...pffff
Al eens gekeken bij KS-Tools, die maken van die speciale dingen
- Likes 1
Comment
-
Dàt is het, thanks a lot man, nu kan ik mn vriendin in Tongeren naar een garage sturen om dat ff te lenen, zijn ging hare luchtfilter vervangen hahaha, motorafdekking ondersteboven onder de motorkap gelegd om alle klemmetjes mooi in de mototafdekking te leggen...nu mag je es raden....dat omgekieperd en mij gebeld in paniek maaar ik zag geen kans om naar daar te gaan, ik ben benieuwd of ze het nu nog aandurft lol
Comment
Comment