Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vermogenverlies Mercedes A45 AMG
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk Berichten
Voor techniek ben je hier sowieso niet aan het juiste adres. het geringe aantal antwoorden in deze rubriek zegt genoeg. Als het is om te zagen over bedrijfswagens, fiscaliteit en EV's dan zijn ze daar in groten getale. Maar moet je iets technisch weten o weeZ4 M40i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
Daar gaat het niet om, de vraagsteller zou het hier ook eens mogen uitleggen hoe het probleem met zijn auto uiteindelijk is opgelost.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Bij onze W635 ging het stangetje die de schoepen rondom de turbo verstelt niet ver meer. 't Onderdrukdoosje was het niet of had de kracht niet(vervuiling).
Met wat kruipolie toch gangbaar gekregen en terug full power dan(is niet uit te lezen).Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html
Comment
-
Voilà zoals beloofd mijn reactie er zou een sensor van de luchtinlaat temperatuur falen en zo foute waardes doorgeven , waarbij de wagen in een soort van beveiliging gaat en de full power niet kan worden aangesproken daardoor.
Ik leef op hoop ,nu testen.
Toch nog leuk nieuws in deze corona tijden.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door swey Bekijk BerichtenHallo ik ben Sander en nieuw op dit forum.
Ik heb een Mercedes A45 AMG van 2014 en de auto verliest 40 pk aan vermogen.
De auto heeft op een vermogens bank gestaan en daar zien we in de curve dat bij hoge rpm er schommelingen komen in de lijnen van de pk's en NM (altijd een kleine terug val)
Nu is de auto al 3 maal bij mercedes geweest maar zij vinden dus helemaal niets de auto geeft ook geen foutmeldingen aan?
Heeft er iemand 1 idee waar het aan kan liggen of zijn er nog mensen met een A45 die het zelfde probleem hebben?
Alvast bedankt
Grtn Sander
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Piccolo Bekijk BerichtenVoilà zoals beloofd mijn reactie er zou een sensor van de luchtinlaat temperatuur falen en zo foute waardes doorgeven , waarbij de wagen in een soort van beveiliging gaat en de full power niet kan worden aangesproken daardoor.
Ik leef op hoop ,nu testen.
Toch nog leuk nieuws in deze corona tijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
ik doe een bod van 1500 euro, ik kom hem vandaag nog ophalen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
klinkt niet echt geloofwaardig vind ik. Als dergelijke sensor defect is moet je een foutmelding krijgen. En als hij waardes buiten de normale spreiding geeft zou er een probleem met de mengselregeling moeten komen en ook een fout geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichtenwelke temperatuur is perfect ? Temperatuur van de inlaatlucht ? Gecontroleerd met een thermometer of zo ? :-)
Comment
-
One slow schakel maar terug, onze Vito heeft ook geen luchtmassameter(incl temp). Enkel een inlaatlucht temperatuursensor op de intercooler en een map sensor. En stand & snelheid intrappen gaspedaal, koelwatertemperatuur, druk en temp brandstof, snelheid, vitesse stand en toerental.Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichtenik zou wachten tot volgende winter om naar de testbank te gaan. Grootste kans op meer vermogen.
niveau ligt hoog...
Comment
-
Zo belachelijk is dat niet.
Door de turbo warmt de inlaatlucht op, de intercooler moet dat tegen gaan, en als je op een testbank staat zonder dikke ventilator, dan werkt de intercooler niet.
Warme lucht betekent gewoon dat er minder lucht is, en dus minder zuurstof, en dan is het afgeleverde vermogen lager.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wielscheel Bekijk BerichtenOne slow schakel maar terug, onze Vito heeft ook geen luchtmassameter(incl temp). Enkel een inlaatlucht temperatuursensor op de intercooler en een map sensor. En stand & snelheid intrappen gaspedaal, koelwatertemperatuur, druk en temp brandstof, snelheid, vitesse stand en toerental.
Terugschakelen klinkt wel leuk :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Piccolo Bekijk Berichten
Verveel je u zo hard ,dat je enkel belachelijke opmerkingen zoekt te schrijven ...
niveau ligt hoog...
Kan zijn dat als je een test laat doen bij -10, je plots meer vermogen hebt. AMG met respiratoire aandoening happy =:-)
Comment
Comment