Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bmw x3 parkeersensor achter ingedrukt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• bmw x3 parkeersensor achter ingedrukt

Tijdens het wassen van onze x3 heb ik iets the enthousiast gedrukt op de parkeersensor rechtsachter ( buitenste ) deze is nu achteruit gekomen.
    Kan ik deze terug plaatsen of moet de ganse bumper eraf ( bj 2010 )

Wat denk je nu zelf ?

Comment

Moeilijk te zeggen... eens op de rug gaan liggen onder je wagen en kijken of er plaats is om je hand ergens tussen te steken zodat je de sensor kan bereiken.

Heb hetzelfde voor gehad een paar maanden geleden bij een 7 serie . Dus eventje gaan liggen en op zijn plaats gezet. Moet wel eens kijken hoe het vast klikt, zijn twee weerhaakjes en die moeten 'pakken'. Dus een lampje meenemen zodat je ziet wat je doet als er voldoende ruimte is... Heeft bij mij paar minuutjes geduurd.

Comment

Op het eerste zicht kan ik er niet aan met mijn handen.

Comment

Bumper moet er niet helemaal af, gewoon de rechterhoek van de bumper lossen en voorzichtig lostrekken. Dan kunt ge er net tussen met u hand. Als je enkel de sensor uit de houder het geduwt is het gewoon terug inklikken, als het heel de houder is die los is zal je die best vervangen want die zitten vast met dubbelzijdige plakband die niet meer zo goed gaat plakken nu (of nieuwe plakband aandoen kan ook).
          2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sorbonne Bekijk Berichten
            Op het eerste zicht kan ik er niet aan met mijn handen.
            Dan had ik meer geluk, bij mij was dat vrij goed bereikbaar. Wel even laten afkoelen want moest langs de uitlaat met m'n arm.

Hoe is dat dan afgewerkt bij jou ? De bumper die volledig gesloten is onderaan of eventueel paneeltjes die eraf kunnen onderaan ?

Bij mij zat die sensor plots naar binnen zonder dat ik er zelf aan geweest was. Vraag me af wie er zijne vinger heeft op gezet lol...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door THE GREEN HORNET Bekijk Berichten

. Vraag me af wie er zijne vinger heeft op gezet lol...
              't was een zeer grote kabouter en 't was ook niet zijn vinger

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten

't was een zeer grote kabouter en 't was ook niet zijn vinger
                Gelukkig was hij alleen op stap die nacht

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door THE GREEN HORNET Bekijk Berichten

Gelukkig was hij alleen op stap die nacht
                  mja 'kweetnie.....als hij niet alleen op baan geweest was ging hij met de andere kabouters spelen en niet met je bumper....misschien hé
                  Dus iedere morgen als er niets aan je bumper is, is er een groepje kabouters gepasseerd...peis ik hé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten

mja 'kweetnie.....als hij niet alleen op baan geweest was ging hij met de andere kabouters spelen en niet met je bumper....misschien hé
                    Dus iedere morgen als er niets aan je bumper is, is er een groepje kabouters gepasseerd...peis ik hé
                    Als ' t nog gebeurt wrijf er eerst tijgerbalsem in voor dat ik ze terug monteer

Comment

Working...
                    X