Lap, een steen(tje) tegen mijn ruit , barst van 6cm erin. Wel aan de passagiers zijde...dus ik kan nog even verder rijden.
Ondertussen heb ik eens het internet afgescheurd en vond ik verschillende firma's (ik ga ze bij naam niet noemen, velen gekend onder jullie) waar ik een online offerte kon aanvragen.
En wat blijkt nu.....enorme prijsverschillen.
Bij de goedkoopste vragen ze 427euro incl btw, de duurste meer dan 850 euro! (mijn wagen heeft wel rijlaan assist, camera, regensensor, enz)
Maar waar ligt het verschil, dat vraag ik me af..????
Ok, de goedkoopste gaat wel OEM producten gebruiken en als de duurste eerlijk is, de originele...maar zijn die goedkopere glas centers dan slecht of niet te betrouwen...hmmm
Helaas heb ik geen omnium meer, dus zal het uit eigen zak te betalen zijn.
graag jullie commentaar of ervaringen.
Ondertussen heb ik eens het internet afgescheurd en vond ik verschillende firma's (ik ga ze bij naam niet noemen, velen gekend onder jullie) waar ik een online offerte kon aanvragen.
En wat blijkt nu.....enorme prijsverschillen.
Bij de goedkoopste vragen ze 427euro incl btw, de duurste meer dan 850 euro! (mijn wagen heeft wel rijlaan assist, camera, regensensor, enz)
Maar waar ligt het verschil, dat vraag ik me af..????
Ok, de goedkoopste gaat wel OEM producten gebruiken en als de duurste eerlijk is, de originele...maar zijn die goedkopere glas centers dan slecht of niet te betrouwen...hmmm
Helaas heb ik geen omnium meer, dus zal het uit eigen zak te betalen zijn.
graag jullie commentaar of ervaringen.
Comment