Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Peugeot 1007 1.4hdi valt te regelmatig stil

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Peugeot 1007 1.4hdi valt te regelmatig stil

Had me even verloren gezocht naar wat dit kon zijn maar ik kom er uiteindelijk niet uit ;-(. Mss dat hier iemand is die me kan bijstaan.

Het zit dus zo had paar weken geleden het probleem dat mijn wagen om de x aantal km's stil viel. Door deze aan de obd module te hangen kreeg ik de melding dat het krukas of nokkenas sensor was die defect kon zijn. Dus ik heb die 2 sensors dan maar vervangen en het probleem was van de baan. Tot nu enkele dagen geleden weer dezelfde soort storing de kop op stak, dus stilvallen zonder de wagen direct te weer kunnen starten.

Na enkele uren kan ik de wagen terug starten en weer enkele km's rijden. En het rare is het gebeurt steeds na zo'n dik uur rijden dus na ongeveer 60-70km. En als ik hem na enige tijd terug kan starten blijkt mijn servo ook niet meer te werken.

De foutcodes die mijn module aangeven zijn nu P1197 en P0002.

Kan dit mss de brandstofdrukmeter zijn die in storing valt? Of mss toch richting van egr of injectors kijken?

Vriendelijke dank

Lijkt meer op brandstof met bruis. Bij een tijdje staan wordt 't 1 grote luchtbel die verdreven wordt bij de start .
    Waar beginnen ? Leidingen met hun o ringen, pakkingen radial jet pomp, verstuivers slecht. aanzuig / beluchting tank,etc Bij Mercedes vervangt men alles in 1 keer zodat je er na'n tijd niet weer staat.
    Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Working...
    X