Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat doet ze niet ?-Heb je die veiligheidsschakelaars al gecheckt aan de palen, een houtblok eronder is scheef zakken en kan de brug doen stilvallen bij zakken(wel lawaai maar niks).. Dus check onder de brug op houtblok of iets anders zodat de brug niet volledig zakte.
Onder een deksel bij elke paal zit een mechanisme dat in werking treed bij zoiets. Vergelijk ze alle 4 of ze alle af staan.
Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html
Mijn nonkel heeft ze achter mijn rug gebruikt en was de werking vergeten.
Hij heeft denk ze vergeten uit te haken en de kabel aan de bediening rolt niet meer op. Is niet meer dan een fietskabel. Nu is het moeilijk om te bedienen. Ook zullen de kabels best eens worden afgesteld zodat de haken 100% gelijktijdig inhaken.
Kent u iemand die zoiets kan herstellen?
Heb al gsauto gecontacteerd maar die doen enkel hun eigen bruggen....zal zelf ook verder zoeken..
Heb Metalcd gecontacteerd maar die doen het niet. Daarnaast nog een 15-tal andere firma's...
Na lang zoeken heb ik de fabrikant gevonden die ze komt herstellen....oef wat een opluchting
Ze gaan een bestek opsturen...
Equipement Matériel Pour Garage Mat-Ati
Comment