Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Camera trajectcontrole

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Camera trajectcontrole

Gezien de toename van trajectcontroles en de belachelijk kleine bordjes die ze aangeven, vraag ik me af of je zo'n camera kan misleiden door even op het tegenovergestelde rijvak te rijden, zoals bij een inhaalmanoeuvre?

Niet dat ik te snel rij, maar zoals ik zei, soms kom je ergens waar je nog nooit geweest bent en dan zie je plots zo'n bordje en ben je ook nog eens niet zeker hoe snel je mag rijden, dan is het misschien nog het veiligste om bij zo'n camera, als het kan, even een fake inhaalmanoeuvre te doen...

En ik bedoel dus wel degelijk een 1-baans vak in beide richtingen, trajectcontroles op meerbaansvakken haalt het uiteraard niet uit.

Nope, dat is geen optie. Want er staat een camera in het begin en een camera op het einde. Deze scannen uw nummerplaat en zien dan hoe lang gij over dat traject gedaan hebt. Als dat bv tussen de 3 en 3,5 minuten moet zijn en gij hebt dat op 2.40 min gedaan, hebt ge het vlaggen, want dan hebt ge te hard gereden. Alles wat gij tussen die 2 camera's doet, wordt niet geregistreerd. Dus op andere vak, driften, achteruit rijden,... zien ze niets van.

Comment

Nee dat weet ik wel, mijn vraag is of een inhaalmanoeuvre aan het einde van die trajectcontrole en dus aan zo'n camera, wordt geregistreerd? Of staan die camera's zo ingesteld dat ze meer dan 1 rijvak kunnen scannen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RestUnknown Bekijk Berichten
        Nee dat weet ik wel, mijn vraag is of een inhaalmanoeuvre aan het einde van die trajectcontrole en dus aan zo'n camera, wordt geregistreerd? Of staan die camera's zo ingesteld dat ze meer dan 1 rijvak kunnen scannen?
        Die scannen meer dan 1 strook

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
          Nope, dat is geen optie. Want er staat een camera in het begin en een camera op het einde. Deze scannen uw nummerplaat en zien dan hoe lang gij over dat traject gedaan hebt. Als dat bv tussen de 3 en 3,5 minuten moet zijn en gij hebt dat op 2.40 min gedaan, hebt ge het vlaggen, want dan hebt ge te hard gereden. Alles wat gij tussen die 2 camera's doet, wordt niet geregistreerd. Dus op andere vak, driften, achteruit rijden,... zien ze niets van.
          Is het effectief zo dat er slechts 2 cameras zijn, dus punt A en B? Geen tussencontroles? Je kan dus even vliegen, auto aan de kant, dan weer ff vliegen?
          “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Ik heb daar al zeer goed op gelet en ik zoe altijd maar begin en einde. Mijne coyote geeft het gemiddelde tussen deze punten aan. Zeer handig
            Last edited by ; 11/09/2018, 20:12.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
              Ik heb daar al zeer goed op gelet en ik zoe altijd maar begin en einde. Mijne votote geeft het gemiddelde tussen deze punten aan. Zeer handig
              Als een votote iets nieuw is, wil ik het wel
              Last edited by order66; 11/09/2018, 18:40.
              “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
              Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Denk dat hij fandaag al wat alcohol binnen eeft.
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten

Als een votote iets nieuw is, wil ik het wel
                  Alweer dikke vingers op de iPhone

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                    Denk dat hij fandaag al wat alcohol binnen eeft.
                    Was het maar waar

Vandaag beetje klote dag en teveel tijd om op de iPhone te tokkelen. Probeer mijn afspraken altijd in de vroege voormiddag of late namiddag te regelen. Maar de gepensioneerde klanten zijn het moeilijkste.
                    Zeg ik dat ik om 8,30u kan langs komen en krijgt ge de vraag of het wat later mag (in Wilrijk dus). Ok, dan om 9u. 'Euh, neen, kom maar om 11u'. Daar gaat de voormiddag al. En dan een verplicht plaatsbezoek in Brasschaat hebben om 14,30u en dus niet meer de moeite om op en af naar thuis of bureau te rijden. Daarna dan de hoogste watertoren van Pidpa mogen bestijgen wat ook al geen pretje is.

Dus had ik vandaag enorm veel tijd om te surfen op de iPhone en heb ik voor de rest geen kloten gedaan buiten 2 dakskes opgemeten

Comment

Working...
                    X