Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help alfa romeo 147

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Help alfa romeo 147

Hey ik heb net een alfa romeo 147 twinspark 1.6 120 pk gekocht voor 1200 euro maar niet gekeurd voor verkoop (dom van mij)
    maar wanneer ik rijd dan doet die dat zalig en hij ziet er ook nog heel mooi uit.
    ik vind er niets verdacht aan op wat gebruikssporen na ..
    ik heb enkel bang voor de disteributie riem kan een garagist deze op zicht markeren als goed of aan vervanging toe ?
    en het enigen dat mij opviel ( war volgens mij een zeer goed ding is is dat ik kan in 4de en 5de vitesse /5de al bibberend/ vertrekken puur op ambriange alleen ) is dit een ongeloofelijk goed teken of am i fucked ? Xp

Oorspronkelijk geplaatst door Geldoff Bekijk Berichten
    am i fucked ? Xp
    ja en ook nog eens gejost lol
    grapjas

Comment

Ga er maar van uit dat die riem vervangen moet worden, die dingen gaan 3 jaar of 60000 km mee, maar durven het ook al vroeger te begeven. Zeker de spanrollen/waterpomp/nokkenasversteller mee vervangen als je dan toch bezig bent.
      Waarom zou je vanuit stilstand in vijfde willen vertrekken?
      Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Als ge in een hoge vitesse kunt vertrekken is uw koppeling versleten.

Comment

Ik wil dat wel eens zien dat iemand 'op ambriange' in 5e kan vertrekken

Comment

Met nen alfa kan alles.

Comment

lol, je kan er vooral mee in panne vallen
              moet zeggen dat ik veel sympathie voor oudere alfa's heb maar zou het nooit kopen

Comment

Mijne doet et zelfs amper in de 2de, dan bezorgt hij me al een lichte hersenschudding...

Comment

Bwa, ik kan toch vrij vlot in 3de vertrekken en mijn koppeling is bijlange nie versleten. Alleen een kwestie van dat niet te vaak te doen, anders kan dat wel eens snel veranderen.
                  2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

kunnen vertrekken in hoge vitesse is toch hét symptoom van een versleten koppeling?

Comment

Working...
                    X