Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Remblokken achteraan mini cooper

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Remblokken achteraan mini cooper

Wat moet het vervangen van de remblokken achteraan van mini cooper R56 normaal gezien ongeveer kosten?
    Vandaag de achterste remblokken vervangen. Remblokken zijn van het merk Delphi.
    95 euro voor de remblokken en 20 euro werkuren, 115 euro totaal.
    Als ik de prijzen online voor remblokken bekijk dan zijn dit wel heel dure remblokken.
    Last edited by vinny1970; 20/09/2018, 17:36.

Jouw topics staan hier in het 'Mijn Duitse auto' onderdeel verkeerd
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Mini cooper is toch BMW en BMW is toch Duits?

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Lees dit maar eens.

SPECIFIEK REGLEMENT "MIJN AUTO"

Een korte inleiding:

Dit onderdeel van autowereld is tot stand gekomen door de vraag van de forumgebruikers. In dit onderdeel kan je alle info kwijt over je huidige wagen. Dat kan gaan van de voorgeschiedenis van je auto tot allerhande weetjes over je “wheels”.

Titels:

Zullen in het volgende formaat gezet moeten verschijnen:

Jaar + Merk + Type + Motorisatie.

Het jaar is het jaar van eerste inschrijving. Dit staat normaal op je autopapieren.
          Het merk van de auto spreekt voor zich.
          Het type van de auto, kan gevolgd worden door 'n benaming van een speciale serie, indien dit van toepassing is voor jouw model.
          Motorisatie wordt uitgedrukt in liter, met 1 cijfer na het decimaalteken. Hierbij komt eventueel de motoropbouw met aanduiding van de terminologie van de constructeur.

Voorbeeld:

2006 Volkswagen Golf V Rabbit 2.0TDI

Op deze manier krijgen we een duidelijk en overzichtelijk geheel. Indien de titel niet op deze manier weergegeven wordt, zullen wij vragen om je titel aan te passen.

Inhoud:

Natuurlijk zijn foto’s meer dan welkom. Gelieve je aan de richtlijn van maximaal 3 foto's per post te houden. Dit subforum is bedoeld om meer overzichtelijkheid te scheppen, dus doe dat ook inhoudelijk.

Er wordt 1 auto per topic getolereerd. Indien je over meer auto's beschikt, graag 1 topic per auto.

Verder gelden de algemene regels van AutoWereld, en is offtopic niet aan de orde. Gescheld / Provocaties / Inbreuken op de vrede zullen wij niet tolereren.

Het is toegestaan 1 andere auto dan die van jezelf te publiceren. Maar dan blijft het ook bij 1, aangezien de personen die nog geen eigen auto hebben, ook recht moeten hebben hier iets neer te zetten. Dat kan die dus zijn van je ouders bijvoorbeeld. Je geeft wel aan van wie de auto is.

Belangrijke opmerking: Indien je een auto die niet van jezelf is wil plaatsen, vraag je uitdrukkelijk toestemming aan de eigenaar van die auto.

We hopen op veel plezier in dit nieuwe forum,

Het moderaille

Comment

Ok, begrepen.

Comment

No problem! Ze zijn verplaatst door een moderator

Comment

Als het te duur is, steek ze dan zelf?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bekijk Berichten
                  Als het te duur is, steek ze dan zelf?
                  Hoeveel rijden er niet rond met samengeknepen billen want een sjieke voituur is veel te duur, als de sociale status maar ok is

Comment

Veel te veel naar mijn goesting..

Comment

Working...
                    X