Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wegvallen toerenteller en richtingaanwijzers Lada Niva 1600

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• wegvallen toerenteller en richtingaanwijzers Lada Niva 1600

Tijdens het rijden met mijn Lada Niva 1600 van 1991 vallen mijn toerenteller en richtingaanwijzers regelmatig uit.
    Zekeringen en zekeringskast is ok, heb het instrumentenbord ook al uitgebouwd, connecties, en stekkers lijken mij ook in orde.
    Zie ik iets over het hoofd, of weet iemand waar ik zeker nog eens aandacht moet aan besteden?

Oorspronkelijk geplaatst door CTM226 Bekijk Berichten
    Tijdens het rijden met mijn Lada Niva 1600 van 1991 vallen mijn toerenteller en richtingaanwijzers regelmatig uit.
    Zekeringen en zekeringskast is ok, heb het instrumentenbord ook al uitgebouwd, connecties, en stekkers lijken mij ook in orde.
    Zie ik iets over het hoofd, of weet iemand waar ik zeker nog eens aandacht moet aan besteden?
    heb je een electrisch schema ? Vallen die gelijktijdig uit ?
    Anders eens nakijken of de massa's van beide circuits op zelfde punt toekomen en daar eens naar kijken ?

Comment

Aangezien dit geen schaalmodel is maar een echte auto heb ik het maar verplaatst.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Draadjes aan motorblok worden warm en hard. Dus niet soepel meer. Of evtl wat oxidatie en olie op de stekkers..
        (pinkers vallen uit) Toch geen gebarsten elektr kontaktslot?
        Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Jan Broes uit Kessel is de man die jou kan helpen.

Comment

Working...
          X