Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autokrik lekt, waar laten herstellen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Autokrik lekt, waar laten herstellen?

Vrienden,

Na drie jaar is mijn trouwe Datona krik stuk. Ze lekt olie aan het ventiel. Iemand een adres (liefst Oost-Vlaanderen) waar ik deze kan laten herstellen?

De firma dankt u :-)

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

is precies water, geen olie, komt ie nog omhoog(de krik hé, de rest interesseert mij ni)?
    mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
    Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Neen, de KRIK komt niet meer omhoog.
      Is wel degelijk olie, voelt enorm vettig aan.

Comment

Weggooien is't veiligste, ge moest er eens onder liggen. 't Is altijd maar met de gauwte, zonder steunen even onder de wagen iets doen.
        Hebben thuis ook zo'n krikje gehad , amper 40 x gebruikt en zakte toen ook stilletjes.
        't Ventiel ? -vijsje om te laten zakken, een O-ring ?
        En krikolie is idd doorschijnend.
        Last edited by wielscheel; 31/10/2018, 00:54.
        Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Zelf eens demonteren, waarschijnlijk enkel een o-ringetje of een oliekeerring die stuk is.
          Z4 M40i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wielscheel Bekijk Berichten
            Weggooien is't veiligste, ge moest er eens onder liggen. 't Is altijd maar met de gauwte, zonder steunen even onder de wagen iets doen.
            Hebben thuis ook zo'n krikje gehad , amper 40 x gebruikt en zakte toen ook stilletjes.
            't Ventiel ? -vijsje om te laten zakken, een O-ring ?
            En krikolie is idd doorschijnend.
            Een krik van tegen de 200eur die 37kg weegt is niet echt een krikje hé

Veel te content van om ze weg te smijten, herstellen is de boodschap.

Comment

een uur werk om opên te doen en terug dicht te doen, een uur om een o-ring met dezelfde maat te vinden en te gaan halen en je bent al 80 euro kwijt als je het laat doen. Als je het zelf kan misschien 1 euro voor een o-ring ?

Comment

Working...
              X