Vorige week te weten gekomen dat er twee beginnende oilielekken zijn. De auto is 16 jaar oud maar het motorblok is 6 jaar oud (vervangen geweest in 2012 door een nieuwe motor). Volgens de technieker zijn het geen erge lekken maar "zweten". Er is nog geen olie op de grond te zien wanneer de auto een tijdje stilstaat.
De olielekken zouden komen van het stuurhuis, wat volgens de officiële delear €2100 kost en de andere lek komt van de krukas oliekeerring (ofzoiets). De werkuren zijn veel te duur, alsook een nieuw stuurhuis, voor wat deze 16 jaar oude auto nog waard is.
Nu is me gezegd dat ik van Marly Oil Leak Stop moet gebruiken en de technieker van de officiële dealer zegt dat die kan werken en totaal geen kwaad kan voor het binnenste van het stuurhuis en het motorblok.
Heeft iemand ervaring, kennis i.v.m. een olielek stop product?
Welk merk zou hiervoor het beste zijn?
De olielekken zouden komen van het stuurhuis, wat volgens de officiële delear €2100 kost en de andere lek komt van de krukas oliekeerring (ofzoiets). De werkuren zijn veel te duur, alsook een nieuw stuurhuis, voor wat deze 16 jaar oude auto nog waard is.
Nu is me gezegd dat ik van Marly Oil Leak Stop moet gebruiken en de technieker van de officiële dealer zegt dat die kan werken en totaal geen kwaad kan voor het binnenste van het stuurhuis en het motorblok.
Heeft iemand ervaring, kennis i.v.m. een olielek stop product?
Welk merk zou hiervoor het beste zijn?
Comment