Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LPG lekkage? of koelvloeistof lekkage?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

En ja hoor zoals verwacht is de ruitensproeiervloeistof zeer fel gezakt in hoeveelheid, sowieso dat er ergens een barst ofzo zit

Comment

Blijkbaar is de koelvloeistof lekkage nog steeds niet voorbij... Ik kan helaas niet achterhalen wat het probleem is terwijl het volledig koelvloeistof systeem is vervangen, slangen en reservoir

Comment

Kan toch niet moeilijk zijn om dat lek te vinden, droog alles eens goed af, motor laten opwarmen en kijken en voelen waar het lekt.
        Z4 M40i

Comment

En uw slangklemmen in de brico gehaald?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
            Kan toch niet moeilijk zijn om dat lek te vinden, droog alles eens goed af, motor laten opwarmen en kijken en voelen waar het lekt.
            Als de motor draait lekt het niet enkel als de auto op stil staat, het valt me ook op dat de auto nu beter trekt alsof ik op benzine rij, (lpg ging langer mee laatste keer) maar ben er niet zeker ik wacht even af om te kijken of mijn lpg tank weer leeg is op dezelfde km ongeveer. Ik heb al het koelvloeistofsysteem vervangen dus zowel het reservoir, de slangen en de klemmen, ik zou niet weten wat het probleem is. Nu heb ik ook problemen met lekkage van ruitensproeiervloeistof(er gaat in 1x heel veel ruitensproeiervloeistof verloren maar er blijft tot een bepaald hoogte ruitensproeiervloeistof in het reservoir zitten dus er zit waarschijnlijk ergens op een bepaald hoogte een barst) maar op de foto is koelvloeistof te zien

Comment

Als er iemand sproeimiddel in het verkeerd reservoir heeft gekapt ..., en is niet meteen te controleren . Jonge, jonge wat een gesukkel is dat en vele €.
              Maar is het koelsysteem al afgeperst geweest ?
              Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wielscheel Bekijk Berichten
                Als er iemand sproeimiddel in het verkeerd reservoir heeft gekapt ..., en is niet meteen te controleren . Jonge, jonge wat een gesukkel is dat en vele €.
                Maar is het koelsysteem al afgeperst geweest ?
                Zoals eerder gezegd heb ik alle kabels vervangen en het reservoir ook dus het is afgeperst en dan weer nieuwe koelvloeistof erin gestoken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door OpelCorsa Bekijk Berichten
                  Zoals eerder gezegd heb ik alle kabels vervangen
                  heb je de kabel van de ruitensproeier eens doorgesmeerd ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door OpelCorsa Bekijk Berichten
                    Ik heb de aardappel techniek toegepast
                    die moeten wel het juiste zetmeelgehalte hebben voor een goed resultaat. Best bintjes nemen

Comment

opletten met de klemmen: als je die te vast draait perforeer je de darm en gaat het net op die plek terug lekken
                      www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                        opletten met de klemmen: als je die te vast draait perforeer je de darm en gaat het net op die plek terug lekken
                        Ik denk dat dit buiten mijn bevoegdheid valt ik laat het over aan garagisten, morgen gaat een goede vriend die auto heeft gestudeerd kijken en dan de lpg boer

Comment

Waterpomp is het zeker niet aangezien deze aan de andere kant zit, het viel me op dat er een grote plas was op een plaats ik heb het omcirkeld, dat is sowieso koelvloeistof. Dat is hoger dan de verdamper van de LPG

Comment

de arme studentjes die vroeger met de bus naar school gingen die hadden dat probleem niet. Die keken door het raam en zagen auto's in panne staan
                            Zou je daar nog kosten aan doen ? Tenzij de levertermijnen van de amg's nogal aan de lange kant zijn natuurlijk
                            Leuk hier op het corsa-forum

Comment

zit toch geen marter bij u zeker? die bijten alles onder de motorkap kapot...
                              www.peugeotforum.be

Comment

Dat kan heeelll goed zijn

Comment

Misschien helpt dit?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
                                    Misschien helpt dit?

Voor uw moeder wel ja

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
                                      Misschien helpt dit?

Gebruikte trekken marters en vossen aan.

Daar moet wolvenpis onder gesmeerd worden. Standaard op een AMG!

Comment

remvloeistoflekkage, ruitensproeiervloeistoflekkage etc...da's geen auto meer da's een vergiet jong !

Comment

Ik woon in een woonwijk, ik heb hier nooit marters gezien enkel ratten en die bevinden zich onder de kippen bij de buren

Comment

Working...
                                          X