Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als ik iedere week een volle koelvloeistof van 3 tot 5 liter moet bijvullen dan ben ik na een half jaar meer dan het bedrag voor de reparatie van de koppaking kwijt en niet enkel dat maar ook de gezondheid van de auto gaat sterk achteruit. Gelukkig was ik goed op tijd en hopelijk is het ook de koppaking want anders ben ik voor niks zoveel geld kwijt maar de garagist is 99% zeker
das enkel in de winter koelvloeistof he, of zelfs alleen als ze vries afroepen, rest van het jaar gewoon demin, 3 jaar en 100k zo gereden, alleen de kabel om de motorkap open te trekken leed eronder
Ge kunt altijd 5500 vragen. Ge kunt zelfs 25.000€ vragen.
Verkopen aan die prijs is wel iets anders.
Als mensen de Carpass gaan bekijken, en daar staat om de 2000km een nota van een garage bij, dan zakt de waarde onmiddellijk.
Als ik een tweedehands auto zie die zo dikwijls in de garage geweest is, of waar een factuur bij zit van een koppakking, dan draai ik me om en ben weg.
Nu, wat is het probleem? Je gaat toch niet met een rotte Corsa blijven rijden als je geld hebt voor een AMG?
5000€ is dan gewoon het verschil tussen standaard velgen en "dikke vette" velgen.
Bovendien wil ik nog eens twijfelen aan je rekening.
1500€ over 25.000km betekent dat je 0,06€ moet besparen per km. Dat is 6€ per 100km....
Benzine kost 8.4€ per 100km (verbruik van 6l en 1.4€ per liter).
LPG kost 4€ per 100km (verbruik van 8l aan 0,5€ per liter)
Je betaalt ook nog wat extra taks, en je zit nu met een kapotte motor. Ik denk dat je er geld aan verloren hebt.
Kerel voor de zoveelste keer het heeft niks te maken met de lpg installatie
Het is enkel de koppaking die verandert gaat worden
En waarom zou die koppakking het begeven?
Dat komt door te grote temperatuursverschilen.
Bij een benzinemotor koelt de ingespoten benzine de cilinderkop, bij gas gebeurt dit niet.
Kapotte cilinderkoppakking is iets wat in de jaren 80 en vroeger veel voor kwam, nu hoor je dat nog amper tenzij bij motoren waar aan geprutst is.
Ik hoop dat je die kerel zijn prijs niet zo ver gedrukt hebt dat hij de kop niet meer gaat vlakken, want dan sta je snel terug met hetzelfde.
En waarom zou die koppakking het begeven?
Dat komt door te grote temperatuursverschilen.
Bij een benzinemotor koelt de ingespoten benzine de cilinderkop, bij gas gebeurt dit niet.
Kapotte cilinderkoppakking is iets wat in de jaren 80 en vroeger veel voor kwam, nu hoor je dat nog amper tenzij bij motoren waar aan geprutst is.
Ik hoop dat je die kerel zijn prijs niet zo ver gedrukt hebt dat hij de kop niet meer gaat vlakken, want dan sta je snel terug met hetzelfde.
Ik ken die garagist van ziens hij kent mijn naam ik ben een bekende hier wegens mijn rijgedrag en ADD hij is ook een Turk is geen goedkope, duurder dan auto 5 en carglass carosserie
Die noemen mij gazci ''mij naam' dat betekent gasrijder 'mijn naam' ook al komt dit door LPG dan nog zal ik rijden met LPG jullie zouden eens moeten weten hoeveel ik bespaard heb om door iedere dag 80km met gas te rijden
ik ben geen mekanieker, maar had wel 5 gaskarren en veel collega's samen met mij, die op een andere vestiging mochten zelfs lpg gratis tanken
een koppakking zal mss wat rapper slijten, maar het zijn vooral de kleppen die afzien van het gas, mijn rotte benz had ik trouwens cheap gekocht met kapotte koppakking, daar was geen enkel verband met de gasinstallatie
Ja dat maakt niet uit aangezien de uurlonen het meeste gaan kosten, beste is gewoon om hele setje te veranderen gelukkig heb ik nog wat geld over van casino hahaha
parkeert ge die stoomketel op wielen voor de deur van het casino ? Of gaat ge daarmee wachten tot ge uwen Amg hebt
ik ben geen mekanieker, maar had wel 5 gaskarren en veel collega's samen met mij, die op een andere vestiging mochten zelfs lpg gratis tanken
een koppakking zal mss wat rapper slijten, maar het zijn vooral de kleppen die afzien van het gas, mijn rotte benz had ik trouwens cheap gekocht met kapotte koppakking, daar was geen enkel verband met de gasinstallatie
Ik ken die garagist van ziens hij kent mijn naam ik ben een bekende hier wegens mijn rijgedrag en ADD hij is ook een Turk is geen goedkope, duurder dan auto 5 en carglass carosserie
Ik heb het liever dat een garagist mij niet kent.
Of die turk is, en duurder dan Auto5 wil niks zeggen. De vraag is of hij je cilinderkop gaat vlakken, en voor de rest iets deftig van mechaniek kent.
Auto5 zou wel de laatste plaats zijn waar ik met een mechanisch probleem naar toe zou gaan. Die zijn goed voor een lampje of een ruitenwisser.
En de tweede vraag is waarom je cilinderkop defect is, bij een normale auto zonder problemen gaat dat niet kapot. Dus ergens is er iets misgegaan. Misschien toch overhit.
Die noemen mij gazci ''mij naam' dat betekent gasrijder 'mijn naam' ook al komt dit door LPG dan nog zal ik rijden met LPG jullie zouden eens moeten weten hoeveel ik bespaard heb om door iedere dag 80km met gas te rijden
Dan ga je toch failliet als je die AMG koopt? Daar ga je toch geen gas in leggen...
Ik heb het liever dat een garagist mij niet kent.
Of die turk is, en duurder dan Auto5 wil niks zeggen. De vraag is of hij je cilinderkop gaat vlakken, en voor de rest iets deftig van mechaniek kent.
Auto5 zou wel de laatste plaats zijn waar ik met een mechanisch probleem naar toe zou gaan. Die zijn goed voor een lampje of een ruitenwisser.
En de tweede vraag is waarom je cilinderkop defect is, bij een normale auto zonder problemen gaat dat niet kapot. Dus ergens is er iets misgegaan. Misschien toch overhit.
Er is helemaal geen probleem met de cilinderkop het is de koppaking dat lekt
Ik vind het ook sterk dat het de koppaking is ik heb het gevoel dat het aan de radiator ligt maar de garagist zei dat die plas te ver zit van de radiator maar als jullie naar mijn laatst geplaatste foto kijkt dan zien jullie dat er van links van links ook koelvloeistof lekt en dat zijn de kabels die met de radiator zijn verbonden
Die noemen mij gazci ''mij naam' dat betekent gasrijder 'mijn naam' ook al komt dit door LPG dan nog zal ik rijden met LPG jullie zouden eens moeten weten hoeveel ik bespaard heb om door iedere dag 80km met gas te rijden
Zojuist een bericht gekregen 1200 euro kosten, maar ik ben vergeten te vragen of het met die spatbordschade is (waarvoor ik van de verzekering 700 euro heb gekregen), dus morgen zullen we het weten hahaha het begint spannend te worden als het de koppaking is dan komt dit ongeveer neer op 500 euro 1200 - 700(voor spatbord herstel door verzekering betaald aan mij), is een normale prijs. Maar als het de cilinderkop is dan kost dat alleen 1200 euro dat zou wel pijn doen, ze zijn nu gesloten dus morgen krijg ik het te weten
Als die de cilinderkoppakking vervangt voor 500€, dan wordt die zeker niet gevlakt.
Maar eerlijk, wie laat nu die herstelling doen bij een carossier? Het lijkt me eerder een garagist die alles wil doen, maar dan niks deftig.
Als die de cilinderkoppakking vervangt voor 500€, dan wordt die zeker niet gevlakt.
Maar eerlijk, wie laat nu die herstelling doen bij een carossier? Het lijkt me eerder een garagist die alles wil doen, maar dan niks deftig.
Ik denk dat dat die koppaking is, die heeft soms dingen voor mij gratis gedaan remschoenen schoongemaakt etc hij zal zeker zijn best doen daar twijfel ik niet over ik krijg er garantie bij voor een jaar of 2
Remschoenen schoonmaken.... efkes afblazen zeker.
Bij mij smeren ze de pistons altijd gratis, en ze steken ook de oliepeilstok gratis terug.
En als ze mijn banden oppompen draaien ze gratis het ventieldopke terug.
Remschoenen schoonmaken.... efkes afblazen zeker.
Bij mij smeren ze de pistons altijd gratis, en ze steken ook de oliepeilstok gratis terug.
En als ze mijn banden oppompen draaien ze gratis het ventieldopke terug.
Ik vind het ook sterk dat het de koppaking is ik heb het gevoel dat het aan de radiator ligt maar de garagist zei dat die plas te ver zit van de radiator maar als jullie naar mijn laatst geplaatste foto kijkt dan zien jullie dat er van links van links ook koelvloeistof lekt en dat zijn de kabels die met de radiator zijn verbonden
Kent u nu echt het verschil niet tussen kabels en waterslangen.
Comment