Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LPG lekkage? of koelvloeistof lekkage?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

En weer maakt hij U blaaskes wijs.
    Hij kan die cilinderkop niet vlakken als het inlaatspruitstuk niet gedemonteerd is....

Geweld lost niks op, morgen staan daar 5 van zijn vriendjes, en staat uw auto vol krassen.
    Je hebt leergeld betaald, ik zou die prutser nog niet naar mijn auto laten kijken. Dat geld ben je toch kwijt.
    Komt goed ouwe wij zijn niet zoals de jongeren die jij kent wij zijn assertief, ik ken zijn vader en ook waar hij overal zit en wie zijn vrienden zijn als hij het niet oplost krijgt hijzelf morgen problemen en ook zijn vader, we zullen het aan iedereen vertellen, hier kent iedereen elkaar eens kijken of hij nog lang open blijft.

Volgens jou zou ik moeten betalen en nooit meer langsgaan dat noem ik pas dom en bang

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten

niet noodzakelijk.
      Het spruitstuk laten zitten kan helpen om de cilinderkop makkelijker los te maken en hoeft er niet af indien je met een regel de kop op vlakte kan checken. Mogelijks was het niet nodig om te vlakken en dan moest de collector er niet af.
      hahaha kent u een garagist die alleen een koppaing voor 1 000 euro zou veranderen?!!!
      Koppaking vervangen kost rond de 500-700 euro bij opel garage + kosten voor onderzoek naar de oorzaak voor de lekkage die komen er ook bij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door OpelCorsa Bekijk Berichten

Ik ken die garagist van ziens hij kent mijn naam ik ben een bekende hier wegens mijn rijgedrag en ADD hij is ook een Turk is geen goedkope, duurder dan auto 5 en carglass carosserie

hoe wist je dat die duurder is dan auto5 ? Ook prijs gevraagd bij auto5 ? Of hebben uw vrienden vertelt dat die garagist, die ge kent van ziens een dure garagist is ?

Comment

• We zijn al 2 maanden bezig met dit ik begrijp niet hoe die kerels het niet kunnen vinden terwijl ze 6 jaar auto hebben gestudeerd

Comment

hoe wist je dat die duurder is dan auto5 ? Ook prijs gevraagd bij auto5 ? Of hebben uw vrienden vertelt dat die garagist, die ge kent van ziens een dure garagist is ?
            Als ik mijn geld terug heb ga ik naar de opel garage ik hou jullie op de hoogte

Comment

hahaha kent u een garagist die alleen een koppaing voor 1 000 euro zou veranderen?!!!
              Koppaking vervangen kost rond de 500-700 euro bij opel garage + kosten voor onderzoek naar de oorzaak voor de lekkage die komen er ook bij.
              ging je voor die prijs ook niet die andere carosserieschade laten herstellen ?

Comment

Als ik mijn geld terug heb ga ik naar de opel garage ik hou jullie op de hoogte
                je hebt niet op de vraag geantwoord, of wordt het te moeilijk ?

Comment

• scholier met niet voldoende geld om een auto deftig te onderhouden zoekt naar de goedkoopst mogelijke oplossingen voor zijn problemen, kent er zelf de ballen van, heeft een vriend die voor auto studeert maar blijkbaar ook niet kan helpen en komt dan hier vragen naar oplossingen.
                  Uiteindelijk ga je nu toch naar een Opel garage ?
                  KNOEIER

Comment

scholier met niet voldoende geld om een auto deftig te onderhouden zoekt naar de goedkoopst mogelijke oplossingen voor zijn problemen, kent er zelf de ballen van, heeft een vriend die voor auto studeert maar blijkbaar ook niet kan helpen en komt dan hier vragen naar oplossingen.
                    Uiteindelijk ga je nu toch naar een Opel garage ?
                    KNOEIER
                    hahaha ik heb u nog nooit een tip horen geven jij komt hier alleen maar zagen ouwe

Comment

hahaha ik heb u nog nooit een tip horen geven jij komt hier alleen maar zagen ouwe
                      ik geef tips aan mensen die er wijs kunnen mee omgaan, geen parels voor de zwijnen

Comment

ik geef tips aan mensen die er wijs kunnen mee omgaan, geen parels voor de zwijnen
                        Ik zie het in uw profiel het enige wat jij komt doen is dingen uit uw duim zuigen en doen alsof je veel over auto's weet

Comment

• Antwoord daar eens op:

Is dit nu echt zo moeilijk om eens alle water af te kuisen en ergens uw auto zetten waar je er onder kunt liggen,motor laten draaien en kijken met een lamp waar het uitkomt?

Z4 M40i

Comment

Ik zie het in uw profiel het enige wat jij komt doen is dingen uit uw duim zuigen en doen alsof je veel over auto's weet
                            gij zijt echt wel een kenner om over zoiets te oordelen, kabelmans

Comment

• denkt trouwens dat er voor u geen goeie garagisten bestaan, ze zijn allemaal te duur

Comment

denkt trouwens dat er voor u geen goeie garagisten bestaan, ze zijn allemaal te duur
                                Ik heb er mezelf ook aan laten vangen.
                                Don”t discuss with idiots, they drag you down to their level and beat you by experience.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
                                  Antwoord daar eens op:

Is dit nu echt zo moeilijk om eens alle water af te kuisen en ergens uw auto zetten waar je er onder kunt liggen,motor laten draaien en kijken met een lamp waar het uitkomt?
                                  Ik ben toch geen garagist dat zouden jullie aan die garagisten moeten vragen

Comment

• Gewist door de beheerder
                                    Last edited by Namaz; 17/01/2019, 14:34.

Comment

Ik ga bij een echte garagist, die heeft geen instructies van mij nodig, en ik rij niet met verprutste bakken die gaar zijn.

Wees een vent, ga die AMG halen, en stop met geld uit te geven aan die stomme Corsa waar je eigenlijk ook niet dood in wil gezien worden.

Comment

We hebben u al drie keer gezegd om een stuk krijt en een vod te nemen om dat lek te zoeken, maar jij gaat liever blijten bij uwe garagist.

Comment

Oke ouwe nu terug naar je bejaardenstoe, alleen maar uilenzeik
                                          Uilen zeiken niet. Terug naar het derde leerjaar, daar leren ze dat, en met wat geluk vind je er nog wat krijt en een vod.

Comment

Working...
                                          X