Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LPG lekkage? of koelvloeistof lekkage?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Ik ga bij een echte garagist, die heeft geen instructies van mij nodig, en ik rij niet met verprutste bakken die gaar zijn.

Wees een vent, ga die AMG halen, en stop met geld uit te geven aan die stomme Corsa waar je eigenlijk ook niet dood in wil gezien worden.
    Laat gij toch eens uw auto zien, toen jij student was ging je zeker met de bus naar school of misschien zelfs met de fiets haha

Comment

• Wat heeft dat er nu mee te maken.

Ik heb zelf nog remmen vervangen, distributieriem gestoken, ontsteking afgesteld etc.
      Ik wist wat ik kon en wou doen, en de rest liet ik doen bij een deftige garagist.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

• Kunnen we ook vriendelijk blijven?

Anders moet ik ingrijpen.

Enige en laatste waarschuwing.
        That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
        28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
        28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Uilen zeiken niet. Terug naar het derde leerjaar, daar leren ze dat, en met wat geluk vind je er nog wat krijt en een vod.
          en hopelijk ook wat kletsen tegen zijne kop van de meester, want volgens TS is geweld zeer nuttig !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door OpelCorsa Bekijk Berichten

Laat gij toch eens uw auto zien, toen jij student was ging je zeker met de bus naar school of misschien zelfs met de fiets haha
            hoe ga jij naar school als de auto bij de garagist staat ?

Comment

• OpelCorsa Heb uwe post verwijderd met de beledigingen. Eerste en laatste waarschuwing.

Comment

• ik voel dat er vakantie staat aan te komen voor iemand...
                www.peugeotforum.be

Comment

• Kabels zien er schoon uit, er komt vloeistof uit de motorblok naar mijn schatting:

Comment

• Als ik die kleur bekijk van de watertubes lijkt het of die gloeiend heet worden en evtl opgeblazen door gasbellen in het koelwater.(een ruwe schatting)
                    Als hier nergens gesproken wordt over een druktest op het koelwater of CO test lijkt het meer op op 1, 2, 3 is het niet gemaakt.. Bij Opel durft men zelfs zeggen een wasmachine.
                    Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

• Auto zit bij garagist toen ik terug ging omdat ik mijn kaart was vergeten zag ik dat ze al met 2 man aan het zoeken waren

Comment

• En heb je nu uw geld teruggekregen?

Wat verwacht je nu dat er gaat gebeuren.

Comment

En heb je nu uw geld teruggekregen?

Wat verwacht je nu dat er gaat gebeuren.
                          Als hij het niet opgelost krijgt krijgen we ons geld terug. Ik ben zojuist naar hem toegegaan hij was met mijn auto weg voor een proefrit.
                          Nou alweer voor paar dagen zonder auto, gelukkig heb ik volgende week maandag en dinsdag geen school en beginnen de examens op woensdag

Comment

• Ik heb wel spijt dat ik niet naar een opel garag ben geweest jong, is een goede les geworden voor als ik mijn AMG heb

Comment

• Die gaat mij een bericht sturen, dan gaan we daar met 3-4 man naartoe

Comment

• Vandaag auto terug en het bleek om een lekke slang te gaan die zich tussen de motor en lpg installatie(injectors, gasfilters) nestelde, de slang die aan de onderkant van het koelreservoir richting de motor gaat. Ik heb mijn duizend euro teruggekregen omdat garagist garandeerde dat het aan de koppaking en cilinderkop zou liggen. We hebben 2 maanden zitten zoeken voor dit, ook was het klepje niet goed

Comment

Vandaag auto terug en het bleek om een lekke slang te gaan die zich tussen de motor en lpg installatie(injectors, gasfilters) nestelde, de slang die aan de onderkant van het koelreservoir richting de motor gaat. Ik heb mijn duizend euro teruggekregen omdat garagist garandeerde dat het aan de koppaking en cilinderkop zou liggen. We hebben 2 maanden zitten zoeken voor dit, ook was het klepje niet goed
                                  dat kon met een simpele druktest gevonden worden...
                                  mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                  Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Raar dat hij dat zonder tegenpruttelen terug geeft. Ook een prutser eerste klas als ge dat dan niet ziet. Een simpele drukproef had dat inderdaad ineens laten zien
                                    DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Volvo_Bjorn Bekijk Berichten
                                      Raar dat hij dat zonder tegenpruttelen terug geeft. Ook een prutser eerste klas als ge dat dan niet ziet. Een simpele drukproef had dat inderdaad ineens laten zien
                                      Omdat ik met 5 man daar was

Comment

Omdat ik met 5 man daar was
                                        Dus eigenlijk intimidatie en dus een strafbaar feit. Begin wel genoeg te krijgen van u stoere praat hier. Volwassenen lossen hun problemen zelf op.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Comment

Vandaag auto terug en het bleek om een lekke slang te gaan die zich tussen de motor en lpg installatie(injectors, gasfilters) nestelde, de slang die aan de onderkant van het koelreservoir richting de motor gaat. Ik heb mijn duizend euro teruggekregen omdat garagist garandeerde dat het aan de koppaking en cilinderkop zou liggen. We hebben 2 maanden zitten zoeken voor dit, ook was het klepje niet goed
                                          U heeft u duizend euro teruggekregen omdat die koppakking niet vervangen is geweest, niet omdat u daar met 5 man naartoe geweest bent.
                                          Z4 M40i

Comment

Working...
                                          X