Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LPG lekkage? of koelvloeistof lekkage?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
    Misschien helpt dit?

daar gaat 'm nie mee toekomen, kan er beter een matras onder binden

Comment

Ik heb hier zo'n 20 l van die roze koelvloeistof staan , daar kunt ge ne mens mee kl*ten.'t Verdraagt geen water of andere koelvloeistoffen. Kookpunt wordt minder dan 100 °C. En die druk wil langs alle kanten weg. Wie heeft u dat verkocht?
      Dat wordt spoelen en spoelen.
      Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wielscheel Bekijk Berichten
        ik heb hier zo'n 20 l van die roze koelvloeistof staan , daar kunt ge ne mens mee kl*ten.'t verdraagt geen water of andere koelvloeistoffen. Kookpunt wordt minder dan 100 °c. En die druk wil langs alle kanten weg. Wie heeft u dat verkocht?
        Dat wordt spoelen en spoelen.
        autodoc, G12 van doe roze

Comment

Dat krassen van je ruitenwissers kan ook aan je voorruit liggen.
          Als je vaak naar de carwash gaat en van die wax gebruikt, heb je er ook meestal van

Comment

Deze morgen tijdens het rijden naar school kookte er iets en kreeg ik dit:

Lekkage video motorkap:
            Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

dashboard video:
            Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

En ? Volgende week met de fiets naar school ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
                En ? Volgende week met de fiets naar school ?
                Nee want daar lekt de olie aan de ketting (!) hahah

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door OpelCorsa Bekijk Berichten

Nee want daar lekt de olie aan de ketting (!) hahah
                  da's nog het minste, ge zijt het belangrijkste vergeten

Comment

Auto heeft serieuze klachten nu, wordt niet meer warm(ook niet met airco), schakelt niet meer van benzine naar LPG, er was een kapot stukje van de bovenste slang die zich verbindt met de koelvloeistofreservoir richting de motorkant, en dat kapotte stukje zat in die buis langs de motor waardoor het systeem volledig vast zat en er lucht uitkwam, gelukkig is het stukje eruitgehaald anders moesten we van opel gerage een volledig nieuwe halen, er kwam heel veel vuil uit gemengd met koelvloeistof. Nu kijken we of er een barst zit in die buis.

Alle kabels van het koelsysteem worden vernieuwd door een vriend, hopelijk zit er geen barst in dat originele stukje anders moeten we dat van opel kopen en dat komt zeer duur uit het zal nu al een pittige rekening worden, als ik het aan een echte garagist zou laten maken dan kon de rekening oplopen tot duizend euro auto paar dagen bij vriend dus

Comment

echt veel kosten jong dronk 5 liter koelvloeistof in 1x op en verdampte door dat gaatje

Comment

Doe hem toch maat eens naar een (goede) garage. Je zal in het slechtste geval inderdaad wat geld kwijt zijn. Maar dan is hij misschien eens deftig gerepareerd, zonder geknoei.
                        2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door OpelCorsa Bekijk Berichten
                          echt veel kosten jong dronk 5 liter koelvloeistof in 1x op en verdampte door dat gaatje
                          alle AMG spaargeld verdwenen via een gaatje

Ze geven slecht weer maandag, zie maar dat je niet van de fiets waait op weg naar school

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten
                            Doe hem toch maat eens naar een (goede) garage. Je zal in het slechtste geval inderdaad wat geld kwijt zijn. Maar dan is hij misschien eens deftig gerepareerd, zonder geknoei.
                            Mijn vriend werkt in een garage van een groot merk ik ga geen namen opsommen en doet dit in zijn privé uren. En bovendien is het geen cla waardoor ik wel risico's durf nemen maar het doet wel pijn als je zo iets meemaakt als student

Comment

Uwe vriend zou niet aan mijn auto van "groot" merk moeten werken.
                              Eerst proberen te gaan, dan leren lopen.
                              Z4 M40i

Comment

Na het vervangen van die kabels is het opgelost, nu nog die ruitensproeirvloeistof lekkage achterhalen.
                                Ook hebben we de ruitenwissers van Valeo gekocht die kosten 40 euro ze werken perfect

Comment

Tevergeefs weer zelfde probleem, ik ga naar een garage heb zonet ook een ongeval gehad (waarbij ik gelijk heb) zal naar de garage gaan om hun allemaal te laten maken misschien krijg ik een korting omdat mijn verzekering voor die carosserie schade tussen zal komen

Comment

Ik vrees toch dat er iets scheelt met die koppaking

Comment

Dan wordt hier binnenkort een AMG voorgesteld!

Comment

Ik snap niet waarom jullie het niet weten terwijl jullie zich met auto's bezighouden

Comment

omdat er hier heel wat klojo's die denken er iets vanaf te weten, maar eigenlijk niets kennen en dan maar domme commentaren komen geven

maar het blijft wel moeilijk om via het scherm een deftige diagnose te kunnen stellen van het eigenlijke probleem. Blijven zoeken en zeker blijven de opvolging posten.
                                          www.peugeotforum.be

Comment

Working...
                                          X