Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LPG lekkage? of koelvloeistof lekkage?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 't wordt hier ingewikkeld....

Comment

• beste humortopic sedert lang

Comment

• Heel raar dat NIEMAND hier aan de koppaking dacht terwijl jullie toch ervaren autokenners zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door OpelCorsa Bekijk Berichten
          Heel raar dat NIEMAND hier aan de koppaking dacht terwijl jullie toch ervaren autokenners zijn
          tja, als je over kabels begint dan denkt iedereen aan een handrem niet aan een jdc hé
          volgens mij heeft een marter de kabel van je koppakking stiekem te hard aangetrokken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten

tja, als je over kabels begint dan denkt iedereen aan een handrem niet aan een jdc hé
            volgens mij heeft een marter de kabel van je koppakking stiekem te hard aangetrokken
            Nu nog hopen dat het echt de koppaking is maar hij is 99% zeker zegt hij. mijn auto zit daar nu al 2.5 weken

Comment

• Vrijdag is mijn auto klaar: koelvloeistoflekkage herstelling, ruitensproeierlekkage herstelling en carosserieschade

Comment

• kun je weer cheap gaan brakken met die corsa

Comment

• Ik ga misschien voor de zekerheid maandag mijn auto afhalen zodat ik de motorkap kan openen en kan zien of er koelvloeistof verdwenen is

Comment

• Als de cilinderkop er af geweest is, dan hoop ik toch dat de garage er ook nieuwe vloeistof heeft in gedaan.....
                    En als het lek binnenin zit, dan gaat het pas lekken als de motor warm is.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Comment

• Zojuist een bericht gekregen van de garagist, hij gaat er een dag mee rijden om te kijken of het in orde is. ik mag het maandag gaan afhalen

Comment

• Vandaag (dinsdag) is het zover ik haal voormiddag mijn auto op, garagist stuurde mij dat het perfect is

Comment

• Ik heb 1 000 euro betaald voor de koppaking alleen, dus hij heeft het gevlakt godverdomme

Comment

• Wees content, anders stond je binnen een paar maanden terug in de garage met lekken.

Tot zo ver uw goedkope Turkse garage.

Comment

• Ik zie nog steeds koelvloeistof druppels, volgens de garagist normaal de eerste dagen, wat denken jullie?

Comment

• Waar zie je die?
                                Fotootje?

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                                    Waar zie je die?
                                    Fotootje?
                                    Niet te geloven ...

Comment

• Ik heb het gevoel dat het van die radiator komt, als je naar die kabel kijkt is het een beetje vochtig.

Mijn pas afgestudeerde vriend dacht in eerste instantie ook dat het de radiator was, als het zo is weet hij dus meer dan een zelfstandige garagist van 10 jaar,

Ik heb er een jaar garantie op maar als het niet aan de koppaking ligt heb ik er niet veel aan... Hij zei dat er in de koppaking barsten zaten
                                      Last edited by OpelCorsa; 15/01/2019, 12:52.

Comment

• Zijt ge daar weeral met uw kabels, waterslangen zijn het.
                                        Wie niet ziet waar zoveel water uitkomt is nog blinder dan een mol.
                                        Wat een klucht is dat hier, ik zou eerder denken dat je ons voor de zot houd.
                                        De cilinderkoppakking zal in ieder geval niet lek geweest zijn.
                                        Kassa Kassa
                                        Z4 M40i

Comment

• Voordeel: auto maakt geen geluid is zo als een elektrische je hoort niet dat hij aan is, ik ga nu terug eens navragen

Comment

Working...
                                          X