Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LPG lekkage? of koelvloeistof lekkage?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat heeft dat geluid er nu mee te maken....
    Vraag maar eens of je die cilinderkop mag zien waar die barsten zaten....

En wat uw garantie betreft... wat is dat waar bij iemand die nog geen lek in een radiator of waterslang kan vinden?

Mijn advies. Betaal die kerel zijn factuur en ga er NOOIT mee terug. Laat je geen 2 keer pluimen door dezelfde.

Comment

• Het is in orde, vandaag toen we een testrit maakte 20km en nadien die reservoir opende ging het omhoog en ik had het stukje van de koelvloeistof nog in mijn zak we hebben die naderhand pas gelegd vandaar dat het zo was.

Ik heb factuur en een jaar garantie. We zullen zien ik rij iedere dag 80km dus het zal niet lang duren als het weer zou lekken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door OpelCorsa Bekijk Berichten
        en ik had het stukje van de koelvloeistof nog in mijn zak
        straks zit ge ook nog met een lekkende zak

Comment

• Zojuist terug van een vriend die auto heeft gestudeerd, hij gelooft niet dat de koppaking is vervangen en de motor is geopend omdat de schroeven er gewoon op staan zoals ze uit de fabriek komen(geroest door de jaren heen), ook kun je een kleine deel van de koppaking zien die is gewoon bruin, hij gelooft het niet, ik ga morgen naar een echte garagist desnoods een expert om een schadevergoeding te claimen

Comment

• Wat een circus is dat hier aan het worden
            DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• das niet halal/koosjer he, mensen zo in't zak zetten, maar goe das internationaal

Comment

• Wat een klucht, rekbouten niet vernieuwd. Een busje lekstop van Bardahl op goed geluk en nu proberen je buiten te krijgen.
                Dat factuur mag je hier eens plaatsen, ergens in dit verhaal klopt er iets niet.
                Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wielscheel Bekijk Berichten
                  Wat een klucht, rekbouten niet vernieuwd. Een busje lekstop van Bardahl op goed geluk en nu proberen je buiten te krijgen.
                  Dat factuur mag je hier eens plaatsen, ergens in dit verhaal klopt er iets niet.
                  Een schone 1 000 euro een foto zal ik zeker niet nemen kan pijnlijk zijn voor de ogen ik zal foto's sturen van de bouten en van dat kleien gedeelte koppaking

Comment

• Voordat ik hem confronteer wil ik zeker zijn, ik zal foto's sturen morgen dan kunnen jullie het beoordelen, mijn vriend is meer dan de helft zeker dat er niks aan is geraakt

Comment

• En hangt uw bumper nog vast?

Comment

• Geen koelvloeistof lekkage meer:

klein zichtbare stuk van de koppaking, het kan ook de centrering ervan zijn zei mijn vriend, dus dat de koppaking eronder zit die vervangen is geweest.

bouten, die waarschijnlijk nog niet eens zijn aangeraakt, vriend zei dat het ook van onder los zou gemaakt kunnen worden maar om de cilinder te vlakken zou dat dom zijn.

Comment

• Ik heb vandaag 80km gereden auto werd nooit warmer dan 104 graden, op 120km/u stond hij op 100-102 graden

Comment

• Die heeft gewoon 2 slangen vervangen en 1000€ winst gemaakt....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                              Die heeft gewoon 2 slangen vervangen en 1000€ winst gemaakt....
                              A good day.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Comment

• Straks gaan we er met 3 man naar toe

Comment

• Zojuist terug met vrienden en er lekte weer koelvloeistof zeer weinig morgen moet ik mijn auto terugbrengen en gaan die dat nakijken, hij twijfelt nu over een rubbertje hij heeft naast de koppaking en cilinderkop (vlakken) ook nog andere onderdelen vervangen en ook SLANGEN.

Als hij het niet kan vinden krijgen we ons geld terug morgen blijf ik naast hem staan zodat we nu zeker zijn dat hij geen prul erin gooit die de gaatjes sluiten

Geweld lost alles op of een dreiging naar geweld
                                  Last edited by OpelCorsa; 16/01/2019, 15:56.

Comment

• Is dit nu echt zo moeilijk om eens alle water af te kuisen en ergens uw auto zetten waar je er onder kunt liggen,motor laten draaien en kijken met een lamp waar het uitkomt?

Z4 M40i

Comment

Straks gaan we er met 3 man naar toe
                                      een echte held

Comment

Zojuist terug met vrienden en er lekte weer koelvloeistof zeer weinig morgen moet ik mijn auto terugbrengen en gaan die dat nakijken, hij twijfelt nu over een rubbertje hij heeft naast de koppaking en cilinderkop (vlakken) ook nog andere onderdelen vervangen en ook SLANGEN.

Als hij het niet kan vinden krijgen we ons geld terug morgen blijf ik naast hem staan zodat we nu zeker zijn dat hij geen prul erin gooit die de gaatjes sluiten

Geweld lost alles op of een dreiging naar geweld
                                        En weer maakt hij U blaaskes wijs.
                                        Hij kan die cilinderkop niet vlakken als het inlaatspruitstuk niet gedemonteerd is....

Geweld lost niks op, morgen staan daar 5 van zijn vriendjes, en staat uw auto vol krassen.
                                        Je hebt leergeld betaald, ik zou die prutser nog niet naar mijn auto laten kijken. Dat geld ben je toch kwijt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

En weer maakt hij U blaaskes wijs.
                                          Hij kan die cilinderkop niet vlakken als het inlaatspruitstuk niet gedemonteerd is....
                                          niet noodzakelijk.
                                          Het spruitstuk laten zitten kan helpen om de cilinderkop makkelijker los te maken en hoeft er niet af indien je met een regel de kop op vlakte kan checken. Mogelijks was het niet nodig om te vlakken en dan moest de collector er niet af.

Comment

Working...
                                          X