hoi, ik heb een amarok tdi en moet motorolie verversen, op de dop staat " castrol only " maar mijn dealer gebruik olie " zonder merk " ik vertrouw dat niet, ik weet niet waar ik castrol kan kopen en welke olie heb ik nodig ? dat staat niet in mijn handleiding, vw duitsland beantwoordt mijn mails niet en d'ieteren mailt terug " ga naar uw dealer " amai wat een triestige service : kan iemand helpen aub ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
castrol motorolie amarok tdi
Collapse
X
-
Castrol betaalt aan Volkswagen heel wat Euro's om dat op de dop te zetten.
Viscositieit (5w30) en vrijgavenummer (VW 507 00) is het belangrijkste maar dit verschilt per motor en bouwjaar.
Dit vind je vooral in jouw handleiding van de wagen.
Het merk is eigenlijk van ondergeschikt belang.
Ik heb nog 5w30 motorolie gemaakt beroepshalve en dezelfde olie ging de fabriek buiten onder verschillende merken en zelfs zonder merk....
- Likes 1
-
castrol vind je bijna overal ook online
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door carofred Bekijk Berichtenhoi, ik heb een amarok tdi en moet motorolie verversen, op de dop staat " castrol only " maar mijn dealer gebruik olie " zonder merk " ik vertrouw dat niet, ik weet niet waar ik castrol kan kopen en welke olie heb ik nodig ? dat staat niet in mijn handleiding, vw duitsland beantwoordt mijn mails niet en d'ieteren mailt terug " ga naar uw dealer " amai wat een triestige service : kan iemand helpen aub ?
Z4 M40i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
Comment
Comment