Hallo,
Ik heb sinds enkele weken een nieuwe Skoda Superb Combi.
Deze is uitgerust met de Amusden GPS en het Actieve informatie display (digitaal dashboard).
Enkele functies krijg ik echter niet aan de praat en had hier graag jullie hulp voor gehad.
1 Google Maps in navigatie.
Eens geconnecteerd met een dataverbinding zou er de mogelijkheid bestaan om ipv de standaard kaarten de Google kaarten te kunnen gebruiken.
Dit zonder via Android Auto of Carplay te gaan.
Het lukt mij niet om deze functie te activeren, wie kan mij hier verder uitleg over geven?
2 Dataverbinding van telefoon gebruiken.
Ik gebruik voor Skoda Connect een simkaart in het handschoenbakje, maar zou veel liever de data van mijn GSM gebruiken, lukt dit?
3 POI's
Zou graag POI's toevoegen, voornamelijk de flitspalen. Hoe moet dit?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Ik heb sinds enkele weken een nieuwe Skoda Superb Combi.
Deze is uitgerust met de Amusden GPS en het Actieve informatie display (digitaal dashboard).
Enkele functies krijg ik echter niet aan de praat en had hier graag jullie hulp voor gehad.
1 Google Maps in navigatie.
Eens geconnecteerd met een dataverbinding zou er de mogelijkheid bestaan om ipv de standaard kaarten de Google kaarten te kunnen gebruiken.
Dit zonder via Android Auto of Carplay te gaan.
Het lukt mij niet om deze functie te activeren, wie kan mij hier verder uitleg over geven?
2 Dataverbinding van telefoon gebruiken.
Ik gebruik voor Skoda Connect een simkaart in het handschoenbakje, maar zou veel liever de data van mijn GSM gebruiken, lukt dit?
3 POI's
Zou graag POI's toevoegen, voornamelijk de flitspalen. Hoe moet dit?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Comment